User Käyttäjä Salasana  

maanantai 22.9.2025 / 22:33
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > uusi kone 250e..
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Uusi kone 250e..
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Oltsi92
Newbie
_
12. elokuuta 2007 @ 16:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oon ostamassa uutta konetta jossa budjetti on hyvin pieni. Ja oon ajatellu kahta valmispaketti tai sitten kasata ite. Täs on nää valmispaketit ja kumpaa suosittelisitte? http://www.datascene.net/PublishedServic...itemcode=BA3200 tai http://www.datascene.net/PublishedServic...code=INTELC2800 ja jos kehtaatte niin voisitteko ehdottaa hintaseurannassa jotain pakettii jonka voin kasata ite. Ram muistit multa jo löytyyki..
Senior Member

1 tuotearvio
_
12. elokuuta 2007 @ 17:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jo on aikoihin eletty uusi kone 250e :D

a mon avis
Member

1 tuotearvio
_
12. elokuuta 2007 @ 19:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Samaa mietin minäkin, itselläni menee jo 400e vesijäähdytykseen :D

Senior Member

5 tuotearviota
_
12. elokuuta 2007 @ 19:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllähän sen siihen hintaan saa http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/kori.a...7415,5249,48797

Kaikesta vain pitää tinkiä. Muistia voi halutessaan lisätä toisen 512 Mb kamman, joka on hyvinkin suotavaa. Mutta esim tuo ~40 ? prossu on hieman tehokkaampi kuin omani, joka maksoi aikoinaan 140?

Edit: Niin noista valmispaketeista, että Celeronia ei kannata ostaa. Ja tuo Sempron-kone, niin tuota tuo kokoamani on samanhintainen ja siinä on parempi prossu sekä isompi kovo.

Intel Core 2 Duo E7400, Asus P5QL PRO, 2x2 GB DDR2 800 RAM, WD 250 GB SATA2 + WD 500 GB SATA2, ECS nVidia GeForce 9800 GT 512 MB, Antec Sonata III

Seuraa eroseteleiden matkaa http://www.eurobilltracker.eu/?referer=107869
Kinroad-foorumi http://kinroad.freezoy.com/

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. elokuuta 2007 @ 19:26

Member
_
12. elokuuta 2007 @ 19:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis brannis kone 250?

mahtaako tuo olla edes mahdollista..

kysymys kuuluu siis pitääkö siihen kuulua käyttöjärjestelmä--> eli esim windows.

entäs näyttö/hiiri/näppäimistä

että kun uutta suunnittelee niin kolmasosa tuosta budjetista menee jo käyttöjarjestelmään.. ellei sit meinaa noita linuksei tai noita..

itse en tiedä minkä hintaisia ehkä voisi saada halvemmalla en kommentoi kun en tiedä.

jonkun vanhan putkinäytön voisit saada ilmaiseksisin jostain. Mutta kaupassa et ihan ilmaiseksi saa sellaistakaan.

et jos joku oikein rypistää niin sen keskusyksikön voisi siis tosi hikisen sellaisen saada kasaan 300?

perhana kun nuo powerit maksaa.. kotelot. saati sit electroniikasta puhumattakaan..

että voi huh huh.. 250e-->1491 mk ei jumalaut.. ei paljoo maksa keskusyksiköt enää..

nojoo.. ehkä jos hiukan haluaapi enenpi tehoo niin ehdotan.. etsi käytetty.. saat tehokkaamman kun nuo on. itse ajatelisin kuiteskin näin et pari vuotta vanhat kohtuu hyvät osat on parempia kun Pas***at nykyhetken osat..

datascene
Newbie
_
18. elokuuta 2007 @ 22:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyseinen Sempron 3200+ keskusyksikkö tosiaan pitää sisällään DDR2 533MHz muistit sekä PCI-E 16x -väylän, joten kysessä ei ole vanhentuneista osista kasattu kone.
Jos tuntuu kuitenkin että haluaa tehdä pieniä muutoksia koneen komponentteihin niin se onnistuu kyselemällä sähköpostitse. Laittakaahan viestin otsikoksi "afterdawn - tarjous" Esimerkiksi kun 80gb levy vaihdetaan 160gb, niin hintaa ei tule lisää kuin 10e. Tai jos prosessoriksi laitetaankin x2 4000+ niin se ei tee kuin 35e.

Lainaus:
nojoo.. ehkä jos hiukan haluaapi enenpi tehoo niin ehdotan.. etsi käytetty.. saat tehokkaamman kun nuo on. itse ajatelisin kuiteskin näin et pari vuotta vanhat kohtuu hyvät osat on parempia kun Pas***at nykyhetken osat..
Tuosta voi olla monta mieltä. Itse olen tietokoneiden lisäksi touhunut vuosia myös muun elektroniikan parissa ja olen oppinut sen että tietyillä komponenteilla on aina rajallinen elinikä. minua ainakin harmittaisi jos olisin ostanut käytetyn tietokoneen ja 2kk päästä huomaa että emolevyn kondensaattorit ovat vuotaneen ja siten lopettaneet toimintansa eikä takuusta ole tietoa. datascene .net tietokoneissa on 12kk takuu ja sen jälkeen ostaja ei ole omillaan, vaan esimerkiksi emolevyllä, prosessorilla ja kiintolevyllä on 36kk takuu, komponentin rikkoutuessa ei tarvitse muutakun kiikuttaa palikka postiin niin aikanaan saapuu ehjä tilalla.

www.datascene.net | myynti@datascene.net
Mainos
_
__

_
kkuula
Senior Member

6 tuotearviota
_
19. elokuuta 2007 @ 07:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Osta vain tuo AMD:n prossulla oleva paketti, kannattaa kysyä paljonko lisähintää tulee jos ko. pakettiin laittaa athlon x2 dualcore prossun.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > uusi kone 250e..

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy