User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 12.11.2025 / 18:03
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > linkki kuvasta?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Linkki kuvasta?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Newbie
_
13. elokuuta 2007 @ 13:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tämä on taas väärällä alueella, mutta miten saadaan html:llä linkki kuvasta?

Minä, itse kunnian arvoinen Motormeat. www.youtube.com/motormeat oon gigeen toinen accountti (gigeen salasana unohtu)
AfterDawn Addict

5 tuotearviota
_
13. elokuuta 2007 @ 16:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos kerran tiedät jo kirjoittaessasi että viesti on väärällä alueella, niin mikset kirjoita oikealle?

Minäkin tiedän vastauksen kysymykseesi, mutten viitsi vastata siihen tässä.

Newbie
_
16. elokuuta 2007 @ 04:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti yamaneko:
Jos kerran tiedät jo kirjoittaessasi että viesti on väärällä alueella, niin mikset kirjoita oikealle?

Huomasin viestin jälkeen että se on väärällä alueella! Ja minun piti mennä Intternetti alueelle, mutta meninkin väärälle :P

btw, ratkaisin ongelman *lukottakaa*

Minä, itse kunnian arvoinen Motormeat. www.youtube.com/motormeat oon gigeen toinen accountti (gigeen salasana unohtu)
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
16. elokuuta 2007 @ 05:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti motormeat:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti yamaneko:

Huomasin viestin jälkeen että se on väärällä alueella! Ja minun piti mennä Intternetti alueelle, mutta meninkin väärälle :P

btw, ratkaisin ongelman *lukottakaa*
Mitä ihmettä selität? Siis olit vielä kirjoittamassa viestiä silloin, kun tajusit, että viesti on väärällä alueella. Muutenhan et olisi sitä tuohon aloitusviestiin voinut kirjoittaa. Aloitusviestiä ei ole muokattu.

AMD Athlon 3200+ | Asus A7V8X-LA | 1024MB (512MB x2) | 7600gs core 500mhz mem. 400mhz | 160Gt + 250Gt
Mainos
_
__

_
pkaksp
Moderator
_
16. elokuuta 2007 @ 12:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Järkeä peliin postatessa niitä viestejä. Jos kerran huomaa viestin olevan väärässä paikassa, niin sen voi jättää tekemättä.
Viestiketju on suljettu. Uusien viestien lähettäminen ei ole mahdollista.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > linkki kuvasta?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy