User Käyttäjä Salasana  

maanantai 18.8.2025 / 00:39
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > flight simulator x
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Flight simulator X
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Lanux
Suspended due to non-functional email address
_
14. elokuuta 2007 @ 18:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kannattaako Flight simulator X ostaa? Minulla on flight simulator 2004 ja on pelittänyt hyvin. Kertokaa siis omat kokemuksenne tästä pelistä ja
kantsiiko hankkia tätä peliä. Löysin puolikuun sivulta Flight simulator X Deluxe edition ja se oli tarjouksessa. Eli kertokaa nopee kannattaako ostaa!
Member

5 tuotearviota
_
15. elokuuta 2007 @ 11:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://www.microsoft.com/games/pc/flightsimulatorx.aspx tuola on jotain tietoja, mutta jos tykkäsit FS2004 niin
snaredare
_
16. elokuuta 2007 @ 08:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse olen ainakin ollut koukussa fsx: ään.. tosin mulla ei tuota aiempaaa ole ollut joten en pahemmin voi vertailla. Käy Youtube: sta katsomassa fsx videoita, siellä niitä on pilvin pimein:)

snaredare
AfterDawn Addict

4 tuotearviota
_
17. elokuuta 2007 @ 20:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Huomautuksena että on raskas peli kyseessä.

Lanux
_
18. elokuuta 2007 @ 13:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tiedän, että peli on raskas. Aluksi luulin, että koneeni jaksaa pyörittää täysillä tehoilla. Mutta olin väärässä. Koneenin jaksaa pyörittää tuon pelin vaan jos on arvot "medium high" kohdassa.
masa92
_
18. elokuuta 2007 @ 15:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tere, minullakin on tuo fsx ja täytyy sanoa että en ole parempaa lentosimua nähnyt. Tosin täytyy myös vastapainoksi todeta että fsx on varsinainen tehosyöppö. Minulla on vanhemmanpuoleinen pc, ja siinä fsx pyörii vain low asetuksilla.
Mainos
_
__

_
Member
_
18. elokuuta 2007 @ 17:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Samaa perus kamaahan tämä on kuin aikaisemmatkin. Jos olet 2004 tykännyt niin kyllä varmasti tykkäät tästä.

Pc is like air conditioner. When windows are open they just wont work properly.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > flight simulator x

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy