User Käyttäjä Salasana  

perjantai 24.1.2025 / 13:25
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > dc++ ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Dc++ ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
nikke666
Suspended due to non-functional email address
_
16. elokuuta 2007 @ 14:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on ongelma dc++ ohjelmassa.
Ongelma: olen päässy hubeihin mutta kun alan etsiä jotain
niin en löydä mitään ja kaikki muut voi ladata mun kamoja.
mitä mun pitää tehdä?
Junior Member

1 tuotearvio
_
30. elokuuta 2007 @ 05:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla tulee useasti sama ongelma jos olen laittanut oman ip:n väärin.
Junior Member
_
2. syyskuuta 2007 @ 17:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Luultavammin yhteysasetuksista valittuna aktiivitila joka ei syystä tai toisesta toimi. Vaihdappas itsesi passiivitilaan niin pitäisi tulla hakutuloksia.
Member

1 tuotearvio
_
2. syyskuuta 2007 @ 17:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mullakin tuo ip-osoite vaihtuu välillä kesäisin, kun vähän väliä saa olla repimässä johtoja seinästä ukkosen takia. Tuoltahan saa aina tietää kulloisenkin ip-osoitteen -> http://whatismyip.dk/

Tuo "en saa haulla mitään-muut kyllä voi ladata multa"-ongelma viitannee modeemin NAT ongelmaan, joka on kierrettävissä.

E: Passiivi-tila ei mielestäni ole mikään ratkaisu. Toimii se kyllä niinkin, mutta parhaan tuloksen saa active-tilassa.

Intel Q6600 0-stepping @ 2.8 GHz | XFX Radeon HD 5850 | EVGA 680i | 4Gt G-skill DDR2 800 | Zalman 750W, ZM750-HP, Heatpipe | Soundblaster X-FI (Platinum) | OCZ Vertex II 120Gt, 2 x 250 Gt Seagate Barracuda | Razer Tarantula

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. syyskuuta 2007 @ 17:42

Junior Member
_
2. syyskuuta 2007 @ 17:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Passiivitilassa haut ja lataukset toimivat. Ennen natin puhkomista kuitenkin kannattaa yrittää passiivitilaa. Sen jälkeen vasta tehdään DC:stä täydellinen. Eikö?
Member

1 tuotearvio
_
3. syyskuuta 2007 @ 01:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Passiivitilassa haut ja lataukset kyllä toimivat, mutta...

Passiivit voi ladata ainoastaan aktiiveilta. Aktiivit voi ladata kaikilta (myös passiiveilta). Eniten hakutuloksia saa, kun puhkoo reiän suosiolla ja pistää itsensä aktiivi-tilaan.

Intel Q6600 0-stepping @ 2.8 GHz | XFX Radeon HD 5850 | EVGA 680i | 4Gt G-skill DDR2 800 | Zalman 750W, ZM750-HP, Heatpipe | Soundblaster X-FI (Platinum) | OCZ Vertex II 120Gt, 2 x 250 Gt Seagate Barracuda | Razer Tarantula

Junior Member
_
5. syyskuuta 2007 @ 12:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tottahan turiset ainakin osittain, mutta NATin puhkominen aloittelijan toimesta on usein helpommin sanottu kuin tehty. Passiivitilalla voi kokeilla onko edes natin puhkomisesta hyötyä. Jotkut palvelun tarjoajat blokkaavat nimittäin p2p-liikennettä.
Member

1 tuotearvio
_
7. syyskuuta 2007 @ 14:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti erkki69:
Tottahan turiset ainakin osittain, mutta NATin puhkominen aloittelijan toimesta on usein helpommin sanottu kuin tehty. Passiivitilalla voi kokeilla onko edes natin puhkomisesta hyötyä. Jotkut palvelun tarjoajat blokkaavat nimittäin p2p-liikennettä.
No eikö tämä keskustelualue ole juuri sitä varten, että täällä neuvotaan? Montako tapausta tiedät (faktatieto), että palveluntarjoaja olisi rajoittanut p2p-liikennettä? DC++:han on täysin laillinen ohjelma. Totta on että passiivi-tilalla voi kokeilla toimivuutta, eikä se maksa vaivaa.

Jos kuitenkin ensimmäisenä alkaa epäillä, että palveluntarjoajalla on näpit pelissä niin sitten foliohatun tekoon ja äkkiä.

Junior Member
_
8. syyskuuta 2007 @ 14:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mainos
_
__

_
Saura
Newbie
_
9. syyskuuta 2007 @ 12:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla samanlainen ongelma eli versio on 0.699 enkä tiedä mistä pitäisi laittaa se tila, että itsekin löytäisi/ pystyisi lataamaan. Hubilla kuvake sinisenä ja muut voivat ladata minulta. Modeemi on TW-EA510 (Modem Router Firewall WLAN AP (802.11 b+g)) jos sillä jotain merkitystä.
Mieluiten rautalankavastauksia..heh
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > dc++ ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy