Dc++ ongelma
|
|
nikke666
Suspended due to non-functional email address
|
16. elokuuta 2007 @ 14:55 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla on ongelma dc++ ohjelmassa.
Ongelma: olen päässy hubeihin mutta kun alan etsiä jotain
niin en löydä mitään ja kaikki muut voi ladata mun kamoja.
mitä mun pitää tehdä?
|
Junior Member
1 tuotearvio
|
30. elokuuta 2007 @ 05:44 |
Linkki tähän viestiin
|
Minulla tulee useasti sama ongelma jos olen laittanut oman ip:n väärin.
|
Junior Member
|
2. syyskuuta 2007 @ 17:17 |
Linkki tähän viestiin
|
Luultavammin yhteysasetuksista valittuna aktiivitila joka ei syystä tai toisesta toimi. Vaihdappas itsesi passiivitilaan niin pitäisi tulla hakutuloksia.
|
Member
1 tuotearvio
|
2. syyskuuta 2007 @ 17:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Mullakin tuo ip-osoite vaihtuu välillä kesäisin, kun vähän väliä saa olla repimässä johtoja seinästä ukkosen takia. Tuoltahan saa aina tietää kulloisenkin ip-osoitteen -> http://whatismyip.dk/
Tuo "en saa haulla mitään-muut kyllä voi ladata multa"-ongelma viitannee modeemin NAT ongelmaan, joka on kierrettävissä.
E: Passiivi-tila ei mielestäni ole mikään ratkaisu. Toimii se kyllä niinkin, mutta parhaan tuloksen saa active-tilassa.
Intel Q6600 0-stepping @ 2.8 GHz | XFX Radeon HD 5850 | EVGA 680i | 4Gt G-skill DDR2 800 | Zalman 750W, ZM750-HP, Heatpipe | Soundblaster X-FI (Platinum) | OCZ Vertex II 120Gt, 2 x 250 Gt Seagate Barracuda | Razer Tarantula
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. syyskuuta 2007 @ 17:42
|
Junior Member
|
2. syyskuuta 2007 @ 17:53 |
Linkki tähän viestiin
|
Passiivitilassa haut ja lataukset toimivat. Ennen natin puhkomista kuitenkin kannattaa yrittää passiivitilaa. Sen jälkeen vasta tehdään DC:stä täydellinen. Eikö?
|
Member
1 tuotearvio
|
3. syyskuuta 2007 @ 01:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Passiivitilassa haut ja lataukset kyllä toimivat, mutta...
Passiivit voi ladata ainoastaan aktiiveilta. Aktiivit voi ladata kaikilta (myös passiiveilta). Eniten hakutuloksia saa, kun puhkoo reiän suosiolla ja pistää itsensä aktiivi-tilaan.
Intel Q6600 0-stepping @ 2.8 GHz | XFX Radeon HD 5850 | EVGA 680i | 4Gt G-skill DDR2 800 | Zalman 750W, ZM750-HP, Heatpipe | Soundblaster X-FI (Platinum) | OCZ Vertex II 120Gt, 2 x 250 Gt Seagate Barracuda | Razer Tarantula
|
Junior Member
|
5. syyskuuta 2007 @ 12:05 |
Linkki tähän viestiin
|
Tottahan turiset ainakin osittain, mutta NATin puhkominen aloittelijan toimesta on usein helpommin sanottu kuin tehty. Passiivitilalla voi kokeilla onko edes natin puhkomisesta hyötyä. Jotkut palvelun tarjoajat blokkaavat nimittäin p2p-liikennettä.
|
Member
1 tuotearvio
|
7. syyskuuta 2007 @ 14:43 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti erkki69: Tottahan turiset ainakin osittain, mutta NATin puhkominen aloittelijan toimesta on usein helpommin sanottu kuin tehty. Passiivitilalla voi kokeilla onko edes natin puhkomisesta hyötyä. Jotkut palvelun tarjoajat blokkaavat nimittäin p2p-liikennettä.
No eikö tämä keskustelualue ole juuri sitä varten, että täällä neuvotaan? Montako tapausta tiedät (faktatieto), että palveluntarjoaja olisi rajoittanut p2p-liikennettä? DC++:han on täysin laillinen ohjelma. Totta on että passiivi-tilalla voi kokeilla toimivuutta, eikä se maksa vaivaa.
Jos kuitenkin ensimmäisenä alkaa epäillä, että palveluntarjoajalla on näpit pelissä niin sitten foliohatun tekoon ja äkkiä.
|
Junior Member
|
8. syyskuuta 2007 @ 14:04 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Mainos
|
|
|
Saura
Newbie
|
9. syyskuuta 2007 @ 12:40 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla samanlainen ongelma eli versio on 0.699 enkä tiedä mistä pitäisi laittaa se tila, että itsekin löytäisi/ pystyisi lataamaan. Hubilla kuvake sinisenä ja muut voivat ladata minulta. Modeemi on TW-EA510 (Modem Router Firewall WLAN AP (802.11 b+g)) jos sillä jotain merkitystä.
Mieluiten rautalankavastauksia..heh
|