Alkuperäiset tuontipelit ja Gameloader 2
|
|
OskariO
Suspended due to non-functional email address
|
31. lokakuuta 2003 @ 05:54 |
Linkki tähän viestiin
|
PS2-konsolissani on asennettuna Hevnetistä ostettu Gameloader 2 ja melkein kaikki toimii hienosti: kopiopelit, alkuperäiset (suomi) PS1 ja PS2 pelit, DVD-elokuvat jne.) Asennuksen teki paikallinen kokenut elektroniikka-asentaja, joten en epäile asennusta (ainakaan vielä ;-)
Ongelmana on se, että alkuperäiset jenkeistä tilatut PS2-pelit eivät toimi. Konsoli ei tunnista niitä vaan ilmoittaa "Please insert a Playstation 1 or Playstation 2 formatted disk" (punainen ruutu).
Onkohan vika asennuksessa vai modissa?
Toimiiko jollakin alkuperäiset tuontipelit Gameloader 2:lla (siis aidot alkuperäiset ei tuontipelien kopiot)?
|
Astarot
|
31. lokakuuta 2003 @ 13:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Kokeile sammuttaa se piiri ja kokeile sitten uudelleen. Tekee välillä tollasta ihan aidoillakin PAL peleillä.
|
OskariO
|
3. marraskuuta 2003 @ 03:26 |
Linkki tähän viestiin
|
Olen kokeillut konsolin sammuttamista, piirin resetoimista, piirin eri tiloja, mutta ei silti tunnista levyjä. Kyselin Hevnetistäkin asiaa, mutta eivät osanneet juuri neuvoa. Hevnetissä testaavat omat asennuksensa tuontipelin kopiolla, joka ei ole aivan sama asia. Kopio on kuitenkin erilainen kuin alkuperäinen.
Alan jo epäillä, että piirin asennuksessa on mennyt jotain vikaan, mutta milläpä sitäkään todistat...
|
naapuri
|
3. marraskuuta 2003 @ 06:10 |
Linkki tähän viestiin
|
<-- I'm with stupid.
|
tommy17
Junior Member
|
4. marraskuuta 2003 @ 09:37 |
Linkki tähän viestiin
|
itselläni ja kaverillani on samasta paikasta hankittu piiri ja kummallakaan ei nuo jenkki(ntcs) versiot toimi!
|
OskariO
|
5. marraskuuta 2003 @ 05:50 |
Linkki tähän viestiin
|
No p..kele! He(l)vnet:n sivuilla lukee kyllä ihan selvästi, että alkuperäiset tuontipelit pitäisi tuolla piirillä toimia. Onko teidän piirit asennettu Hevnet:ssä vai teittekö asennuksen itse? Jos on oma asennus, niin Hevnetti ei varmasti anna piirille minkäänlaista takuuta.
Yksi tuttu asentaa vielä tällä viikolla omaan koneeseensa saman piirin, joten pitänee vielä odottaa se ja testata siinäkin koneessa toimiiko alkuperäiset jenkkipelit. Jos ne eivät toimi, niin minä tilaan Swap Magic Disk 2:n (versio 3 on tulossa, mutta versio 2 riittää minulle ainakin toistaiseksi).
Eikö täällä todellakaan ole ketään, jolla olisi tuo sama piiri ja jolla toimii alkuperäiset NTCS-pelit?
|
naapuri
|
5. marraskuuta 2003 @ 09:41 |
Linkki tähän viestiin
|
Mun piiri on asennettu Hevnetissä.. asennuksellehan ilmeisesti saa jonku takuun, mutta en usko että piirille. En suosittelisi tuota swap magic hommelia, laita mielummin vaikka DMS3
|
OskariO
|
5. marraskuuta 2003 @ 09:58 |
Linkki tähän viestiin
|
Toimiiko sinulla alkuperäiset jenkkipelit (ntsc) ja onko sinulla gameloader 2 asennettuna?
Miksi et suosittele Swap Magicia? Onko kokemuksia vai vain mutu-pohjalta?
Ei paljon houkuttele enää maksaa toisesta mod-piiristä, jos ei ensimmäinenkään toiminut oikein. Ennemmin kokeilen jotain halvempaa konstia. "Slide Card":n voi tehdä itse vanhasta luottokortista tai vastaavasta ja lisäksi tarvitsee vain jonkun bootti-levyn. Halvin hinta netin kautta haettuna näyttäisi olevan n. 17 euroa.
|
naapuri
|
5. marraskuuta 2003 @ 11:40 |
Linkki tähän viestiin
|
Gameloader 2 on asennettuna. Alkuperäistä NTSC peliä ei satu löytymään hyllystä.. Kopiot toimii (mutta sillä nyt ei ole väliä).
Kokemuksia ei ole Swap Magic hommelista, mutta aikoinaan meinasin sen ostaa. Kuitenkin päädyin piiriin, koska luin lukemattomia valituksia eri foorumeilta Swap Magicista. Oli kaikennäköisiä ongelmia pelien tai eri levymerkkien toiminnasta. SM lienee kehittynyt sen jälkeen, mutta silti epäilyttää... Esim. http://www.swapnslide.com/swapmagic.html
-Plays most CD & DVD games.
-Allows playing of most import games.
Myyntikuvauksessa sana most herättää ainakin itsessä kysymyksiä. Eli ei missään ei sanota, että kaikki pelit toimisivat täysin varmasti. En sano, että Swap Magic olisi jotenkin huono menetelmä, itse en vain luota siihen.
|
Mainos
|
|
|
OskariO
|
7. marraskuuta 2003 @ 03:34 |
Linkki tähän viestiin
|
Onhan se kieltämättä vähän hankala käyttää tuo slide card ja swap disk, mutta paremman puutteessa sekin menettelee.
Viestisi perusteella vedän sen johtopäätöksen, että alkuperäiset tuontipelit eivät toimi gameloader 2:ssa Hevnetin mainoslauseista huolimatta. Tässäkin viestiketjussa on jo neljä gameloader 2:n omistajaa ja kellään ei alkuperäiset jenkkipelit toimi.
Täytyypä tehdä testi ja ottaa yhdestä alkuperäisestä jenkkipelistä kopio ja kokeilla toimiiko kopio paremmin kuin alkuperäinen. Perästä kuuluu...
|