DVD-levyjä halvalla
|
|
tebaboy
Member
9 tuotearviota
|
18. elokuuta 2007 @ 07:44 |
Linkki tähän viestiin
|
En oikein löytänyt muuta paikkaa mihin tätä laittaa, mutta kysyisin, että onko porukalla jotain halpaa kauppaa (luultavasti nettikauppaa), josta saisi tyhjiä dvd-levyjä (vaikka 4,7gb) ostettua. Tiedän muutamia nettikauppoja, mutta niistä tulee 15e postikulut tai sitte pitäisi maksaa visalla. Tarvitsisinkin siis nettikaupan, josta ei tulisi isoja postikuluja ja voisi maksaa mieluiten postiennakolla. Play.comista oisin tilannu, mutta kun pitäs visalla maksaa..
|
Senior Member
|
18. elokuuta 2007 @ 08:24 |
Linkki tähän viestiin
|
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. elokuuta 2007 @ 08:42
|
Digiface
Senior Member
|
18. elokuuta 2007 @ 09:04 |
Linkki tähän viestiin
|
Huuto.net'issä on myös joskus myytävänä uusia edullisesti.
|
tebaboy
Member
9 tuotearviota
|
18. elokuuta 2007 @ 10:07 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti p2pman: 50 DVD:tä 18.90e + ilmainen kuljetus
Nuo on viel suht kalliita, kun niistä mistä minä katoin niinilman postareita sais 100kpl 15e:llä.. Mutta pitää miettiä tuota.
|
Senior Member
|
18. elokuuta 2007 @ 11:07 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti tebaboy: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti p2pman: 50 DVD:tä 18.90e + ilmainen kuljetus
Nuo on viel suht kalliita, kun niistä mistä minä katoin niinilman postareita sais 100kpl 15e:llä.. Mutta pitää miettiä tuota.
Keikkea ei kannata ihan halvimmille polttaa... itse olen tuolta verkkokaupasta hommannut noita Verbatimmin levyjä perus polttoihin.
Kotivideoille yms tärkeille tiedoistoille hommasin nyt vähän kalliimpia... jotain "hard coated" levyjä. 5 kipaletta makso 9,90e. Pitäs säilyä data pitempään.
|
AfterDawn Addict
|
18. elokuuta 2007 @ 13:42 |
Linkki tähän viestiin
|
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. elokuuta 2007 @ 14:58
|
AfterDawn Addict
|
19. elokuuta 2007 @ 11:56 |
Linkki tähän viestiin
|
|
tebaboy
Member
9 tuotearviota
|
31. elokuuta 2007 @ 15:05 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti trooper78: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti tebaboy: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti p2pman: 50 DVD:tä 18.90e + ilmainen kuljetus
Keikkea ei kannata ihan halvimmille polttaa... itse olen tuolta verkkokaupasta hommannut noita Verbatimmin levyjä perus polttoihin.
Kotivideoille yms tärkeille tiedoistoille hommasin nyt vähän kalliimpia... jotain "hard coated" levyjä. 5 kipaletta makso 9,90e. Pitäs säilyä data pitempään.
Miten pitkään noilla levyillä sit pysys data suunnilleen, jotka on verkkokaupassa 18.90?
Ja miten pitkään noilla paremmilla sitte pitäs pysyy?
Tarkotus ois polttaa leffoja ja musaa noille levyille.
|
Senior Member
10 tuotearviota
|
31. elokuuta 2007 @ 15:17 |
Linkki tähän viestiin
|
Riippuu enemmän miten niitä säilyttää. Hyvällä huolenpidolla voi saada normilevyn säilymään 5-10v, mutta huonolla levy voi kestää vain 2kk.
Lisäksi data kannattaa polttaa mahd. pienellä nopeudella.
|
Mainos
|
|
|
tebaboy
Member
9 tuotearviota
|
31. elokuuta 2007 @ 17:56 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti BlasterX: Riippuu enemmän miten niitä säilyttää. Hyvällä huolenpidolla voi saada normilevyn säilymään 5-10v, mutta huonolla levy voi kestää vain 2kk.
Lisäksi data kannattaa polttaa mahd. pienellä nopeudella.
No siis hyvin hän noita kotelossa säylyttäsin... eiköhän nuo jonku 5v kestä..
|