User Käyttäjä Salasana  

lauantai 4.10.2025 / 16:44
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > äänet ei pelaa!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Äänet ei pelaa!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
balleye
Newbie
_
19. elokuuta 2007 @ 09:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kannettavastani hävis äänet tuossa kuukausi sitten enkä oo saanu toimimaa sen jälkee. Oon yrittäny asentaa ne tietokoneen mukana tulleesta ajuri cd:ltä mut ei oo onnistunu. Netistä oon jotain ajureita ettiny mut en oo saanu toimimaa. Oisko Ad-Aware SE personal voinu poistaa jotain tärkeitä tiedostoja vai oisko ukkonen voinu hajottaa sitten jotain tästä koneesta ku semmosten tapahtumien jälkee ne äänet sitten hävis muistaakseni. Laitehallinnassa keltane ympyrä missä huutomerkki siinä äänikortin päällä. Laitteen tila: Laitetta ei voi käynnistää(koodi 10) Everstillä oon saanu täälläset tiedot koneesta:

Käyttöjärjestelmä: Microsoft Windows XP Home Edition Service pack 2
Emolevy: Uniwill 755IA5
Äänikortti: Intel 82801DB ICH4 - AC'97 Audio Controller [B-0]

Mitähän pitäs tehä? Itseltä loppuu ymmärrys tässä vaiheessa!
Laittakaa linkkejä jos tiedätte mistä saa toimivia ajureita jos ongelma on ajureissa.
Member

5 tuotearviota
_
24. elokuuta 2007 @ 06:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oletko yrittänyt asentaa uudelleen äänikortin ajureita??
Member
_
24. elokuuta 2007 @ 08:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tässä joku tyyppi etsii samaa http://www.wilderssecurity.com/showthread.php?t=85665
tähän näyttäs porukka neuvovan http://www.soundcard-drivers.com/drivers/125/125118.htm
toivottavasti sait tolla toimiin;)

AMD Phenom II X3 710 / 8 Gt DDR3 / 1TB / GeForce GT 610 / Asus 24" / Logitech UltraX Premium / Windows 7 Home Premium 64-bit
Mainos
_
__

_
balleye
Newbie
_
1. syyskuuta 2007 @ 10:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitoksia linkeistä. Latasin tuolta sivulta tuon ajurin mut se purkautu suoraan tiedostoksi työpöydälleni enkä sitten tiiä että mihin kansioo se pitäs siirtää tai mitä sille pitäs tehä. Itsellä kun ei ole vielä oikee aikaa paneutua tähä ku oon intissä aina viikot.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > äänet ei pelaa!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy