User Käyttäjä Salasana  

torstai 14.11.2024 / 05:17
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua pc:n digikorteista > winfast ja tekstitys
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Winfast ja tekstitys
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
jusip76
Newbie
_
19. elokuuta 2007 @ 17:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Terve,

Osaakohan joku auttaa, kun Winfast USB donglen kanssa on sellainen ongelma, että tekstit YLEn kanavilla näkyy ohjelmassa mutta tallennuksesta puuttuu. Ongelma esiintyy sekä Winfastin omalla ohjelmalla että Dvbviewerillä. Dvbviewerin tallennusasetukset pitäisi olla oikein, muttei silti toimi. Käyttis on XP ja tallennukseen käytän ts-formaattia. Katseluohjelmana olen käyttänyt Cyberlinkin powerDVD:tä.
Moderator

5 tuotearviota
_
19. elokuuta 2007 @ 19:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Cyberlinkin powerDVD:tä varmaan pitäisi kytkeä Transport Streamin, (.ts) näyttäminen . Itse en ole käyttänyt ko. ohjelmaa. DVBViewer ainakin tallentaa ne, jos asetukset on oikein.
jusip76
Newbie
_
20. elokuuta 2007 @ 04:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Osaatko suositella jotain muuta katseluohjelmaa, joka suostuu näyttämään .ts formaatin? Tallentuuko .ts formaatissa teksti erillisenä vai "polttaako" ohjelma sen kuvaan?
Moderator

5 tuotearviota
_
20. elokuuta 2007 @ 18:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tekstit tallentuvat erillisenä. Itse olen käyttänyt katseluun Media Player Classicia.
jusip76
Newbie
_
20. elokuuta 2007 @ 18:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pitäisikö tekstille tulla oma tiedosto? Ei ainakaan mulla tule. Voisko kyseessä olla jokin codec ongelma? Ei nimittäin näy tekstit WMP classicillakaan. DVBviewerin asetukset tarkistin (oli kunnossa, muistaakseni taannoin tekemäsi ohje).
Moderator

5 tuotearviota
_
20. elokuuta 2007 @ 19:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse käytän K-Lite codek-packia. Valitse asetuksista Subtitles, nyt tarkkaan en muista kun en ole pitkään aikaan tehnyt sitä vai oliko Transport stream tuki, siis, ts.
Auttakaa kenellä tämä kohta on paremmin muistissa, koska minulla tällä hetkellä ei ole mahdollisuutta tutkia sitä.

Täältä voit ladata codekin: http://fin.afterdawn.com/ohjelmat/video_ohjelmat/videocodecit/
jusip76
Newbie
_
21. elokuuta 2007 @ 16:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vian täytyy olla codecissa, sillä nyt sain tekstin näkymään tallennetussa ohjelmassa, jos käytän katseluun DVBvieweriä. Mediaplayerillä ei näy vieläkään.
Mainos
_
__

_
lamsar
Newbie
_
12. lokakuuta 2007 @ 13:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikähän tuossa mulla samaisessa kortissa on kun ei edes kanavia löydä. Olen asentanut vista ajurit ja käytössä on mukana tullut winfast dtv ojelma.
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua pc:n digikorteista > winfast ja tekstitys

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy