User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 6.8.2025 / 21:00
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > 8800gtx cooleri?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
8800GTX Cooleri?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Chadwicku
Suspended due to non-functional email address
_
20. elokuuta 2007 @ 06:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen kasailemassa uutta myllyä ja tarkoitus olisi 8800GTX läiskästä sisään. Olen kuitenkin lukenut paljon juttuja noista hurjista lämmöistä vakio coolereilla ja nyt vähän epäilyttää. Pystyykö niitä iskemään 2 kpl SLI -asetukseen, ilman että lämmöt käyvät liiallisiki? Olin ajatellut hankkia Thermalrightin HR-03+ jäähdyttimen, mutta yhdessä kortin kanssa ne vievät tietääkseni 5 laitepaikkaa tuulettimen kanssa. TIetääkös kukaan onko tuota cooleria mahdollista tunkea kahteen korttiin vai pärjäänkö perus jäähyillä?
Member
_
20. elokuuta 2007 @ 07:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Noissa korteissa on hyvät perustuulettimet ja ne kestävät kyllä korkeita lämpöjä.
spas12
Suspended due to non-functional email address
_
21. elokuuta 2007 @ 10:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuon hintaisissa pakko ollakin. Ja muutenhan ne hajoaisivat kaikki :P Miksi 8800Gtx SLI? Kannattaa ehkä odottaa uusia Nvidian tulokkaita. Ja sitten vasta katsoa kannattaako maksaa 500-800? GTX Sli:stä.

jepjep
Senior Member

10 tuotearviota
_
24. elokuuta 2007 @ 22:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
muistaakseni tuon HR-03+:n sai laitettua kummin päin halus näyttikseen, eli voit laittaa ylempään näytönohjaimeen että se osoittaa ylöspäin se cooleri ja alempaan että osoittaa alaspäin, silleen olisi ehkä mahdollista saada sli:hin nuo. kalliiks muuten tulee 8800 GTX Sli :D

murossa ollutkin puhetta tuon jäähyn laittamisesta 8800 GTX:n ja näemmä onkin alentanut lämpöjä niillä jotka ovat sen siihen laittaneet.

vie vaan tilaa aika rutosti tollainen jäähy.. on muuten varmaan tän hetken paras erikseen ostettava jäähdytys 8800 kortteihin tuo mainitsemasi cooleri. pistän sit itsekin kiinni tuon coolerin kun saan jonkun 8800 sarjalaisen :D siihen nyt menee vaan vähän aikaa :/
Member
_
24. elokuuta 2007 @ 23:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
veikkaan että monikin tämän threadin lukija/vastaaja on ostanu moisen 8800 gts:n ja haluaa että moni muukin ostaa vaikka näiden lämpöongelmat on merkittävät....

olen ollu lähes aina Nvidia ihminen mutta ku olen lukenu näitä kuumenemis ongelmia niin alan uskoa toistaiseksi radeon piiriin. mutta radeon piirissä mitä olen aikaisemmin huomannu niin vaikka ne antaa hyviä 3DMARK tuloksia niin mistä aina johtuu niiden nykiminen....taas Nvidia taas joka antaa huonommat lukemat niin ne toimii nykimättä....?
PeteTK
AfterDawn Addict
_
25. elokuuta 2007 @ 04:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Millaisia lämpöongelmia 8800 sarjalla sitten on?
Kyllä valmistaja laittaa kortteihin sellaisen jäähdytyksen että se toimii ja kestää ainakin takuuajan, sama onko lämmöt 80 vai 100c jos kortti toimii ja osuu valmistajan spekseihin.

Tehomylly.
Senior Member

10 tuotearviota
_
25. elokuuta 2007 @ 11:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti litte:
veikkaan että monikin tämän threadin lukija/vastaaja on ostanu moisen 8800 gts:n ja haluaa että moni muukin ostaa vaikka näiden lämpöongelmat on merkittävät....

olen ollu lähes aina Nvidia ihminen mutta ku olen lukenu näitä kuumenemis ongelmia niin alan uskoa toistaiseksi radeon piiriin. mutta radeon piirissä mitä olen aikaisemmin huomannu niin vaikka ne antaa hyviä 3DMARK tuloksia niin mistä aina johtuu niiden nykiminen....taas Nvidia taas joka antaa huonommat lukemat niin ne toimii nykimättä....?
eihän niillä 8800 sarjalaisilla ole lämpenemisongelmia, ihan hyvin niiden pitäis toimia vaikka olis lämpötilat 90°c tai vähän ylikin. kyllä nvidian kortit kuitenkin aika hyvin lämpöjä kestää.

ja katotaanpa vaikka radeonin uusinta radeonin HD 2900 XT näyttistä, vie virtaa melko mukavasti, lämpenee lähes saman verran kuin 8800 gtx ja pitää ääntäkin enemmän rasituksessa. tai no lue tuolta > http://plaza.fi/muropaketti/artikkelit/n...-2900-xt-r600,5

eihän noihin testeihin aina ole luottamista mutta jonkunlaisen kuvan niistä kuitenkin saa.

ja se että käykö se näyttis kuumana niin voi johtua myös kotelon ilmankierrosta.
Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict

4 tuotearviota
_
25. elokuuta 2007 @ 13:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
8800 GTS modibiosilla mulla ja oli tuuletin 70% teholla niin 100°c meni rikki ;D noin 105°c kohdalla kuva jumiutui.

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > 8800gtx cooleri?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy