DVD kopiointi ei onnistu
|
|
Member
|
21. elokuuta 2007 @ 09:56 |
Linkki tähän viestiin
|
Miksi dvd valittaa tälläistä kun koitan kopioida sitä CloneDVD2:lla "F:/VIDEO_TS/VTS_01_03.VOB: tiedostoa ei löydy [OSutillO [WString]]" ja vaikka koitan kopioida VIDEO_TS kansiota kovalevylle tulee ilmoitus että levy on vioittunut tai on luku kelvoton, mutta levy ei kuitenkaan ole niin naarmuinen etteikö sitä minun mielestäni voisi kopioida, ja se täysin kuitenkin pyörii dvd soittimessa pätkimättä. Mistä voisi johtua moinen ?
|
Senior Member
|
21. elokuuta 2007 @ 11:25 |
Linkki tähän viestiin
|
koitapa kopioida se tällä ohjelmalla
|
Member
|
21. elokuuta 2007 @ 11:38 |
Linkki tähän viestiin
|
"suoritus epäonnistui" =/
|
Senior Member
|
1. syyskuuta 2007 @ 06:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Liekkö kopiosuojattu?
:.Phantomenium.:
|
Senior Member
|
1. syyskuuta 2007 @ 09:48 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Feron: Liekkö kopiosuojattu?
Ei se kyllä siitä johdu. DVD FabPlatinum (siis se ohjelma jota ehdotin tuossa aikaisemmassa viestissä) osaa kiertää kaikki kopiosuojaukset. Oon kopioinu tuolla softalla monia kopiosuojattuja DVD lehvoja.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. syyskuuta 2007 @ 09:50
|
Senior Member
10 tuotearviota
|
1. syyskuuta 2007 @ 09:59 |
Linkki tähän viestiin
|
Onko se siis tallennettu tallentavalla DVD-soittimella?
Jos on, muistitko tehdä "disc finalizen"?
|
Member
|
2. syyskuuta 2007 @ 08:09 |
Linkki tähän viestiin
|
joo kyllä on tallennettu, ja levy on viimeistelty, eikä siinä ole minkäänlaisia kopiosuojauksia
|
TskMatti
Suspended due to non-functional email address
|
17. syyskuuta 2007 @ 07:45 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Member
|
17. syyskuuta 2007 @ 11:47 |
Linkki tähän viestiin
|
ei auta asiaa mitenkään....
|
Career
Junior Member
|
17. syyskuuta 2007 @ 15:59 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Senior Member
|
18. syyskuuta 2007 @ 06:54 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: DVD FabPlatinum (siis se ohjelma jota ehdotin tuossa aikaisemmassa viestissä) osaa kiertää kaikki kopiosuojaukset.
Ei pidä paikkaansa ;)
+GoBliN+ Kokeile (jos pystyt) jollain toisella dvd-asemalla, josko auttaisi.
Edit: Kirjoitusvirhe. =D
:.Phantomenium.:
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. syyskuuta 2007 @ 06:56
|
Senior Member
|
18. syyskuuta 2007 @ 11:58 |
Linkki tähän viestiin
|
-
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. syyskuuta 2007 @ 11:48
|
Senior Member
|
18. syyskuuta 2007 @ 12:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Feron: Lainaus: DVD FabPlatinum (siis se ohjelma jota ehdotin tuossa aikaisemmassa viestissä) osaa kiertää kaikki kopiosuojaukset.
Ei pidä paikkaansa ;)
Kyllä pitää. ;)
|
Member
|
18. syyskuuta 2007 @ 14:02 |
Linkki tähän viestiin
|
dvd shrinkillä olen tainnutkin jo kokeilla.. taisi olla niin että ei joko onnistunut tai sitten onnistu, mutta jos tämä ohjelma teki juuri sen onnistuneen version kopio ei oi toiminut.. "vaikka sai luettua levyn 100%" .iso tiedostoksi... DVDFab Decrypteriä olen tainnut kanssa kokeilla mutta ei muistaakseni toiminut, platinium versioo en ole kokeillut
|
June74
Member
|
10. lokakuuta 2007 @ 20:05 |
Linkki tähän viestiin
|
pystytkö katsomaan sitä elokuvaa normaalisti , jos olisi itse levyssä vika. Tai sitten olet keksinyt tosta noin vaan lonkalta hyvän kopiosuojauksen ;)
|
Mainos
|
|
|
Member
|
11. lokakuuta 2007 @ 04:23 |
Linkki tähän viestiin
|
heh :) juu pystyn
|