Kone pitää vinkunaa ja ei käynnisty
|
|
latu
Newbie
|
21. elokuuta 2007 @ 13:19 |
Linkki tähän viestiin
|
Huomenta!
Kasasin tuossa juuri itse koneen. Osina 8800gts näyttis, e7650 prossu, msi p35 emo, 2xkingston 800mhz gigan muistia, antecin koppa ja poweri, samsungin T166 500GB kovo ja samsungin writer master asema.
Nyt kun kone on kasassa ja painoin virrat päälle niin koneesta lähtee vain yhtenäinen vinkuna, tuulettimet pyörivät ainakin. Irrotin osat ja laitoin uusiksi, ongelma jäi.
Asemat pyörivät, tuulettimet käy. Epäilen tuon äänen johtuvan kortista, josko olen jonkun johdon siitä unohtanut/paketin mukana on jäänyt saamatta?
Kuten tekstistä saattaa päätellä niin ensimmäistä konetta kasailen. Täytynee muistaa mahdollisuus että olen saattanut jotain rikkoa tai kytkeä väärin. Epäilemättä ongelma on jompikumpi noista. Osaisitteko näin ulkoisesti sanoa mitään mahdollisesta viasta? Tuosta kortista vielä sen verran että mukana tulleessa lippusessa ei sanottu tarvitseeko jotain johtoja vielä kylkeensä.
So a priest and an unicorn walks in to a strip club...
|
Senior Member
|
21. elokuuta 2007 @ 20:06 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei tietenkään millään pahalla mutta tää viesti on vähän väärällä alueella...jos olis oikea alue niin voisi tulla järkeviä vastauksia ;)
Toimii,ei toimi,toimii,ei toimi SE TOIMII
|
latu
Newbie
|
21. elokuuta 2007 @ 20:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Pahoittelen jos näin on käynyt. Selasin nuo otsikot läpi ja mielestäni tämä vaikutti sopivalta.
|
Senior Member
|
21. elokuuta 2007 @ 20:19 |
Linkki tähän viestiin
|
eihän tuo mua oikeastaan haittaa mutta modet voi sanoa jotain..ja välttämättä ne henkilöt jotka osaisivat ratkoa ongelmasi niin ei varmaan seuraa p2p aluetta
mun mielestä koneen rauta ja kokoamis jutut ei kuulu p2p alueelle
Toimii,ei toimi,toimii,ei toimi SE TOIMII
|
tatemus
Member
1 tuotearvio
|
22. elokuuta 2007 @ 16:45 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti wipu: eihän tuo mua oikeastaan haittaa mutta modet voi sanoa jotain..ja välttämättä ne henkilöt jotka osaisivat ratkoa ongelmasi niin ei varmaan seuraa p2p aluetta
mun mielestä koneen rauta ja kokoamis jutut ei kuulu p2p alueelle
Tokihan sinä olisit voinut raportoida modeille että siirtävät oikeaan osioon.
No laitoin puolestasi viestiä.
|
Moderator
7 tuotearviota
|
22. elokuuta 2007 @ 18:44 |
Linkki tähän viestiin
|
tarvittiinpas taas monta useria syyttämään väärästä aluevalinnasta, jos heti ensimmäinen olisi raportoinut ongelmasta niin tämä olisi ollut jo aikasemmin täällä pc rauta puolella..
|
JT_Kirk
Member
|
22. elokuuta 2007 @ 19:31 |
Linkki tähän viestiin
|
Näyttöön ei siis tule mitään kuvaa?
Kun puhuit tuosta että joku johto olisi irti niin kaipa sinulla on virtapiuha powerista siinä näytönohjaimessa kiinni? Jos et ole virtapiuhaa kiinni laittanut niin se ainakin olisi yksi ongelmaa aiheuttava tekijä. Sitten toinen joka tulee mieleen on se että onko poweri riittävä eli kerroppa montako wattia se antaa?
"You're in love with a computer subroutine?" Lt. Tuvok, Star Trek Voyager
|
Mainos
|
  |
|
latu
Newbie
|
22. elokuuta 2007 @ 21:26 |
Linkki tähän viestiin
|
Pahoittelen väärää aluetta ja tyhmää kysymystä.
Kyllähän sieltä se yksi piuha puuttui. Kiinni laitettua sitten mukavasti alkoi pyörimään. Nyt on fedora 7 koneessa asennettuna ja mitään suurempia ongelmia ei enää ole (lukuun ottamatta muutaman pelin asennusta mutta enköhän niistä itsekin selviä/muualta tiedon saa). Tosin etupaneelin usbit eivät anna virtaa, mutta sen korjaaminen pitäisi olla pienempi homma. Luultavasti se piuha irronnut/väärässä paikassa.
Kiitoksia avusta.
|