User Käyttäjä Salasana  

perjantai 24.1.2025 / 13:13
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > enter network password
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Enter Network Password
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Newbie
_
22. elokuuta 2007 @ 08:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen yrittänyt saada uTorrentin toimimaan ja olen noudattanut näillä sivuilla annettuja ohjeita. Ongelmani on siinä, etten pääse muokkaamaan A-link "toimintoja", sillä eteeni tulee hyvin samankaltainen ikkuna jonka olen laittanut tähän tekstiin esimerkiksi. En oikein tiedä mitä näihin kenttiin pitäisi syöttää. Mistä nämä tiedot löytyvät?

pobbz
Junior Member
_
22. elokuuta 2007 @ 09:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti vatupassi:
Mistä nämä tiedot löytyvät?
Modeemin manuaalista.

You may stop this individual, but you can't stop us all...

After all, we're all alike.

-- The Mentor
Newbie
_
22. elokuuta 2007 @ 12:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo-o. En tiedä missä tämä kyseinen opas on. Onko muuta keinoa? :D
pobbz
Junior Member
_
23. elokuuta 2007 @ 03:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti vatupassi:
Joo-o. En tiedä missä tämä kyseinen opas on.
Hohhhoijaa.. joskus ihmiset sitte on laiskoja. http://www.a-link.com/fi/

-- The Mentor
Newbie
_
23. elokuuta 2007 @ 15:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ööh, eikös A-linkin sivuilta voi ostaa vain kyseisen firman tuotteita? Itse en ainakaan löytänyt sieltä käyttäjänimeä / salasanaa alkuperäiseen viestiin, vaikka kirjauduin sisään.
pobbz
Junior Member
_
23. elokuuta 2007 @ 17:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ihan piruuttani en edes kysy modeemisi mallia, tai kerro miten ne manuaalit sieltä sivuilta löytyvät. Ne ei TODELLAKAAN ole mitenkään piilotettuina sinne sivuille, vaan löytyvät pääsivuilta muutaman klikkauksen takaa.

Vinkki: ei tarvitse kirjautua tai rekisteröityä mihinkään.

Vinkki2: klikkaa pääsivulta modeemiasi, tai jos sulla on niin vanha motukka, ettei suoraa linkkiä pääaivulla ole, etsi pääsivulta sanaa 'muut' ja sen alta sanoja 'vanhoja tuotteita'...

Kyllä sen verran pitää viitseliäisyyttä ihmisellä olla, että lukee mitä sivuilla sanotaan ja klikkaa muutamaa linkkiä. Ei VOI olla niin vaikeaa...

Niin ja ei siellä suoraan mitään käyttäjätunnuksia ja salasanoja kerrota, vaan sun pitää imuttaa sivuilta modeemisi manuaali, jossa ne kerrotaan...

EDIT: Sorry... olet muuten oikeassa! Aivan kaikkien mallien manuskoja tuolta ei löydykään! Pitäisi siis varmaan itse opetella sitä klikkailua.. Nimittäin RR84:lle ja V100:lle ei näytä manuskoja olevan tarjolla. Muille etusivulla mainituille versioille ainakin minä löysin manuaalit helposti...

-- The Mentor

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 23. elokuuta 2007 @ 17:26

Mainos
_
__

_
Newbie
_
24. elokuuta 2007 @ 08:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jees jees, useiden klikkauksien jälkeen löysin oman modeemini ja sitäkautta sain selville tunnuksen ja salasanan, joten suuri kiitos sinulle!
=)
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > enter network password

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy