Eli onko asetuksista korjattavaa? Yhteys on DSL 512/512?
Olen siis aika aloittelija vielä eMulen kanssa... Mitä nuo naamojen eri värit tarkoittaa eli löytyy harmaata, keltasta, vihreää, punasta eli mikä mikin tarkoittaa? Käsittääkseni vihreä on ainakin paras ja veikkaisin, että keltainen toisiks paras. Hidastaako lähetykset omaa latausnopeuttani? Olisin kuullut, että mitä enemmän jakaa itse sen paremman nopeuden saa latauksiin, pitääkö tämä paikkansa? Kannattaakohan eMuulilla panna monta yhtäaikaista latausta vai yhtä kerralla? Hidastuukohan kaikki lataukset, jos on monta yhtä aikaa lataamassa? Nytkin minulla on tällähetkellä 4 latausta ja nopeudet kaikissa vähän vaisuja: 1.2, 4.6, 2.3, 1.0, onko tämä hitaus ihan normaalia ja voiko nopeus kasvaa kun odottaa vaan rauhassa. Lähetyksiä 14, joista nopein on 4.3kb/s. Eli kannattaakohan ohjelmalla ladata montaa tiedostoa kerralla vai yhtä kerralla vaan?
Kyllähän nuo ihan hyviltä asetuksilta vaikuttaa. Itsellä kaapeli 512/128 yhteys ja lataus 58 kb, lähetys 11 kb, rajat samat, hard limit 700 ja max connections 500, noilla on hyvin toiminu tähän päivään asti. Muulissahan on normaalia, että nopeudet kasvaa ajan myötä, maltti on valttia. Muuli on paras jos kone on 24/7 päällä. Naamojen värien merkitystä en tiedä, mutta tärkeämpää on että kun lataa jotain tiedostoa, niin palkki on sinisenä eli sitä on jaossa eikä esim. punaisena jolloin sourceja ei ole tarjolla. Kyllä useampia tiedostoja kannattaa pitää latauksessa niin paremmin latailee, harvemmin kun kuitenkaan saa yhtä tiedostoa maksiminopeudella ladattua. Haku toiminnolla löytyy varmaan aikasemmista viesteistä vastauksia lisää.
Quote:Mitä nuo naamojen eri värit tarkoittaa eli löytyy harmaata, keltasta, vihreää, punasta eli mikä mikin tarkoittaa?
Vihreä: Lataa tai lähettää parhaillaan.
Keltainen: Käyttäjä on jonottamassa.
Punainen: Yrittää saada yhteyttä tähän käyttäjään.