User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 12.11.2025 / 18:03
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > f-secure personal express estona!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
f-secure personal express estona!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
bonijovi
Junior Member
_
23. elokuuta 2007 @ 19:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
elikkäs poistin asianmukaisesti vanhanksi menneen f-securen ohjelman. Nyt olen käyttänyt avastia ja nyt olisin laittamassa f-securen client security 7 minkä sain tutulta. Kaikki toimii siihen asti hyvin kunnes kone alkaa etsiä ohjelmia mitkä eivät voi olla toiminnassa f-securen kanssa ja se pyytää minun poistamaan f-secure personal expressin, vaikka minulla ei ole sitä enään koneella!!! enkä löydäkkään sitä mistään, vaikka olen hakenut sitä haulla ja itse etsiskellyt kansioista. Että mitähän nyt pitäisi sitten tehdä että saisi ton f-securen toimimaa???

pain is a momentary, video is a eternal!
bonijovi
Junior Member
_
24. elokuuta 2007 @ 10:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no nyt olen koittanu puhdistaa ccleanerilla jos on jäännyt vanhasta f-securesta rekisteritietoja..mutta yhä asennus valittaa olevan koneella f-secure personal express! eli onko jotain ohjelmaa millä voisi puhdistaa ihan kaikki vanhat rekisteritiedot tai olisiko muuta vinkkiä millä saisin asennettua uuden f-securen??

Koira91
Newbie
_
27. elokuuta 2007 @ 15:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos löydät vastauksen kerro toki minulle, koska mullakin on sama ongelma.

Jos haluat olla onnellinen tunnin - ota torkut. Jos haluat olla onnellinen päivän - mene kalastamaan. Jos haluat olla onnellinen koko elämäsi ajan - auta muita.
bonijovi
Junior Member
_
28. elokuuta 2007 @ 12:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no tulin siihen tulokseen,että se valittaa sitä koska se on jo toisessa koneessa käytössä ja se pitäs poistaa sielt toiselt et tää toimis..ku se on sit näköjää kaveril käytös ja ei saa kahelle koneelle.

Mainos
_
__

_
Koira91
Newbie
_
28. elokuuta 2007 @ 13:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Löysin ite ongelman.. Oli ongelmana, että f-secure ei ite osaa poistaa itseään pois hyvin, joten tarvitset tämän. Se poistaa kaikki asennetut f-secure paskat.

Jos haluat olla onnellinen tunnin - ota torkut. Jos haluat olla onnellinen päivän - mene kalastamaan. Jos haluat olla onnellinen koko elämäsi ajan - auta muita.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > f-secure personal express estona!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy