User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 8.1.2025 / 22:30
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox 360 > kuulokkeet ja mikrofoni.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kuulokkeet ja mikrofoni.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
veelos
Newbie
_
24. elokuuta 2007 @ 11:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkäs mistä kuulokkeet saa päälle, että voi jutella peleissä ihmisten kans? En löydä mistään valikosta mitään siihen liittyvää ja peleissä olen jutustellut mutta ei ole kuulunut toisesta päästä mitään.

XBOX 360 tunnus: veelos
Lisätkää friendiksi =)
Moderator

5 tuotearviota
_
24. elokuuta 2007 @ 12:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli siis onko ongelma siinä ettei sinun mikistä kuulu mitään? Jos on niin sinun pitää vääntää siitä liittimestä se "kytkin" oikeaan laitaan. Jos ongelma on se että et kuule mitään niin mene "personal settings->voice->laita volume kymppiin ja sitten siitä liittimestä voit säädellä kuinka kovaa puheäänet kuuluu..

Älä Yritä Jos Et Osaa!!

Säännöt: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. elokuuta 2007 @ 12:30

veelos
Newbie
_
25. elokuuta 2007 @ 09:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pitäisikö sen äänen kuulua peleissä ilman mitään säätöjä esim pelien optionseista?

XBOX 360 tunnus: veelos
Lisätkää friendiksi =)
Fl4sh
Newbie
_
29. elokuuta 2007 @ 09:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse olen yrittänyt saada mikkiäni toimimaan, peli bf2 mc. mutta mikistä ja kuulokkeista ei kuulu mitään. pitääkö tämä mikki/kuulokkeet aktivoida jostain asetuksista. olen yritellyt vääntää sitä liittimen katkasijaa ees ja taas mutta ei onnistu

Muhahah!
Mainos
_
__

_
Junior Member
_
9. syyskuuta 2007 @ 07:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eikös sieltä sun profiilin personal settings- kohdassa voice pystyy säätään mistä ne äänet kuuluu...Itelläni on siinä play trough headset kohdassa ruksi.

No perkele ku ei onnistu!!
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox 360 > kuulokkeet ja mikrofoni.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy