User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 12.11.2025 / 18:02
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > comodo vai zonealarm?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
comodo vai zonealarm?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Junior Member

2 tuotearviota
_
27. elokuuta 2007 @ 13:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
elikkäs käytössäni on nyt zonealarm free, ja tarkoitus olisi siirtyä comodoon mutta kysyisin vielä muiden kokemuksia, että onko se comodo parempi kuin zonealarm, ja onko se vakaa(ei kaatumisia jne.)?
RomuRoope
Account closed as per user's own request
_
29. elokuuta 2007 @ 12:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minun mielestäni Comodo on paljon parempi kuin ZoneAlarm ja ainakin minulla se on erittäin vakaa.
Senior Member

3 tuotearviota
_
29. elokuuta 2007 @ 12:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti noobdogg:
elikkäs käytössäni on nyt zonealarm free, ja tarkoitus olisi siirtyä comodoon mutta kysyisin vielä muiden kokemuksia, että onko se comodo parempi kuin zonealarm, ja onko se vakaa(ei kaatumisia jne.)?
Itselläni on kolmessa koneessa ja asennettu on vielä useampaan. En ole törmännyt ongelmiin ja configit on aika helppo laittaa. Kohtahan on tulossa myös uusin 3-versio, taitaa olla nyt beta vaiheessa. Jotta suosittelen.

Senior Member

13 tuotearviota
_
29. elokuuta 2007 @ 14:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitä olen itse seurannut erilaisia testejä, niin Comodo on niiden mukaan Zonealarmia paljon varmempi ja luotettavampi.
Mainos
_
__

_
Junior Member

2 tuotearviota
_
29. elokuuta 2007 @ 15:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kiitokset vastauksista... päädyin comodoon. hyvältä vaikutttaa
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > comodo vai zonealarm?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy