User Käyttäjä Salasana  

lauantai 4.10.2025 / 16:45
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > tietsikka sekoilee milloin mistäkin syystä
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Tietsikka sekoilee milloin mistäkin syystä
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Junior Member
_
29. elokuuta 2007 @ 07:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
oon amatööri, joten nää ccleanerit ja muut rekisterin korjaajat ja puhdistelijat ei mulle oikein sovi.

Onko esim. Unibluen registry booster ja speed my pc kohtuullisesti toimivia ohjelmia?
lerberi
Junior Member

2 tuotearviota
_
30. elokuuta 2007 @ 08:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nuo kaksi esimerkkiäsi ei ole välttämättä mitää kaikkein helpoimpia, varsinkin jos haluaa turvallisesti puhdistettua konetta. siksipä suosittelen ccleaneriä. Se on hyvin yksikertainen ja löytyypä suomenkielistä ohjettakin.
Fidelaar
Senior Member
_
30. elokuuta 2007 @ 10:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ToniArtsin EasyCleaner on kans helppokäyttöinen ja siihenkin löytyy ohjeita pitkin nettiä.

Athlon64 3400+ | 2048Mb DDR400 | Club GF7800GS
Junior Member
_
30. elokuuta 2007 @ 15:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko regcleaner huonompi, kun en ole aina oikein varma mitä pitää puhdistella?
Mutta eikös noi vaan puhdista, eikä korjaa virheitä tms?
Monipuolisesti toimiva ohjelma olisi hyvä, koska mun kone usein menee sekaisin, en tiedä miks. En mä mitään ihmeempiä itse mielestäni tee tällä. Fox ja IE7 toimivat välillä miten lystää, kettuun tulee välillä ääkkösten tilalle siansaksaa ja kettugooglen kotisivu muuttuu välillä saksankieliseksi ja rekisterit sekoilee ja on kaikkea mahdollista. Välillä IE sivu sulkeutuu itsestään. Kaikki ei tule edes mieleen mitä tässä välillä tapahtuileepi.

Oon miettinyt et jos vaihtais mac/appleen, jos se olis amatöörille helpompi ja en sais sitä sekoilemaan niin helposti. ;)
Oonhan mä tietokonetta käyttänyt yli 20v. ja oma pc on ollut 15v. Mut tietsikan pitää olla toimiva väline, eikä välillä heittäytyä hankalaks.

Tää on tällainen vaihe, jolloin mietin uutta tietsikkaa, mediacentteriä ja telkkaria ja digilaitetta.
Enkä vieläkään ole osannut päättää mikä olis hyvä ratkaisu.
Yhdistetty tietsikka/TV/kotiteatteri/viihdekeskus ja miten se kannattaa koota, kun ei ole varma et pitäiskö vähän aikaa vielä odottaa. Saa kommentoida tätä mun viihdekeskuspohdintaani ja hyvät vinkit tarpeen.
Sen aikaa täytyy pitää vanhat romut hengissä jotenkin.
core2
Suspended due to non-functional email address
_
30. elokuuta 2007 @ 16:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://onecare.live.com/site/fi-fi/default.htm

Täältä ehkä löytyy jotain,kun valitset täyden palvelun tarkistuksen
luulen ettei tämä korjaile rekisteriä,on kuitenkin microsoftin
omia juttuja.
Junior Member
_
31. elokuuta 2007 @ 05:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onecare ei onnistu!

komentosarjassa virhe! Olen tätä aiemminkin jo kokeillut, mut silloin kun kone ei yskiny niin paljoa, niin ei se löytänyt ikinä mitään. Eheytystä vaan tarjos, vaik laitoin täyden palvelun..
Mainos
_
__

_
core2
Suspended due to non-functional email address
_
31. elokuuta 2007 @ 06:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti MimmaMuro:
Onecare ei onnistu!

komentosarjassa virhe! Olen tätä aiemminkin jo kokeillut, mut silloin kun kone ei yskiny niin paljoa, niin ei se löytänyt ikinä mitään. Eheytystä vaan tarjos, vaik laitoin täyden palvelun..
Ehkä on sitten parempi että koetat CCleaneria ohjelma on hyvä,mutta ole varovainen jos aiot puhdistaa rekisteriä,koeta ainakin tehdä turva tallennus rekisteristä ensiksi.Jos menee vikaan niin,sitten
ei kait enää ole kuin,korjausasennus tai puhdas uudelleen asennus
jäljellä.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > tietsikka sekoilee milloin mistäkin syystä

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy