User Käyttäjä Salasana  

tiistai 24.12.2024 / 18:13
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > keskustelua musiikkiohjelmista > windows live messenger + amip?(ratkaistu!)
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Windows live messenger + amip?(RATKAISTU!)
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member
_
29. elokuuta 2007 @ 13:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on windows live messenger ja käytän Winamp:ia ja siinä AMIP IRC skriptiä ennen mulla toi se "Ctrl+Alt+Z" myös messengerissä mut koneen formatoimisen jälkeen (ja tietysti ton uudelleen asentamisen) ei enää toiminu. Mikä on vikana?
Ja anteeksi hirveesti epäselvä kirjotus.
Momotus
Suspended due to non-functional email address
_
22. syyskuuta 2007 @ 09:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minullakaan ei tuo toimi, niin voisitko kertoa miten sait ongelman ratkaistua? :) Kiitos jo etukäteen.

Ps. Käytän Foobar2k.

Intel Core2 Duo E6600 | Asus P5B | Nvidia 8600GTS 256mb | 2Gb DDR2-800 | 320Gb SATA II & HDD Maxtor 250Gb SATA II | Windows Vista Home Premium

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. syyskuuta 2007 @ 09:20

Member
_
22. syyskuuta 2007 @ 09:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eeh...foobar? en ole oikein taitava tietokoneen käyttäjä..
mutta minulla ongelma ratkesi sillä, kun poistin itseltäni live messenger plus! ohjelman..

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. syyskuuta 2007 @ 09:32

Mainos
_
__

_
Momotus
Suspended due to non-functional email address
_
22. syyskuuta 2007 @ 09:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti MiksuSS:
eeh...foorbar? en ole oikein taitava tietokoneen käyttäjä..
mutta minulla ongelma ratkesi sillä, kun poistin itseltäni live messenger plus! ohjelman..

Kiitoksia, täytyypi koittaa tuota.

Tietoa Foobarista: Klikkaa!

Intel Core2 Duo E6600 | Asus P5B | Nvidia 8600GTS 256mb | 2Gb DDR2-800 | 320Gb SATA II & HDD Maxtor 250Gb SATA II | Windows Vista Home Premium
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > keskustelua musiikkiohjelmista > windows live messenger + amip?(ratkaistu!)

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy