User Käyttäjä Salasana  

lauantai 4.10.2025 / 16:45
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > pdf potto cd:lle ei onnistu
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
PDF potto CD:lle ei onnistu
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Junior Member
_
30. elokuuta 2007 @ 08:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Koneni ei suostu polttamaan osaa PDF tiedostoista CD:lle. Olen yrittänyt polttamista ihan resurssienhalinnan kautta. Kun yrittän siirtää kansioita "CD-Levylle tallennettavat tiedostot" otsikon alle heittää kone seuraavia herjoja, mutta ei siis kaikille PDF-tiedostoille:

< Kyllä; Ohita; Peruuta

Jos laittaa kyllä, tiedostoa ei saa enää auki kun se on poltettu CD:lle.

< Tiedoston kopioinnissa tapahtui virhe. Mitä tehdään?
< Yritä uudelleen; Ohita; Peruuta

Uudelleen yritys ei auta, enkä halua jättää väliin.

Virheelliset PDF:t ovat itse luomiani PDFCreator 0.8.0 printterillä.
käyttämi ohjelmat olivat laillisia, piraatti ongelmista ei siis ole kyse. Polttamista olen kokeillut useammalla koneella, joten CD-asemassa ei ole vikaa. Auttaisiko jonkun poltto ohjelman hankkiminen vai onko vika PDF:ssä? USB-tikkuun PDF:t voi siirtäää, samoin serverin kautta toiselle koneelle.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > pdf potto cd:lle ei onnistu

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy