User Käyttäjä Salasana  

perjantai 24.1.2025 / 13:27
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > comodo ja p2p... =ongelma?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
comodo ja p2p... =ongelma?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Junior Member

2 tuotearviota
_
31. elokuuta 2007 @ 06:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
elikkäs tietääkö kukaan miten saisin konffattua comodon asetukset kohdalleen, siten että p2p ohjelmat ohjelmat toimisivat oikein, esim dc++ ei toimi ihan oikein, ei meinaa löytää mitään haulla, ja bitcomet lataa vain n. 33kbps, silloin kun minulla oli zonealarm lataus oli aina n.50kbps.... olen kuullut että monella käyttäjällä on ollut samankaltaisia ongelmia comodon ja p2p verkon kanssa...

Prossu:AMD athlon x2 64 5600+@2.9ghz
Emolevy:ASUS m2v
Näytönohjain:ATI HD4850 512mt
Muistit:Kingston 2*1gt@667mhz
kovalevyt:seagate 80gt& western digital 250gt
Virtalähde: lc power 420w
Kotelo: Modecom c07
Senior Member

3 tuotearviota
_
31. elokuuta 2007 @ 08:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti noobdogg:
elikkäs tietääkö kukaan miten saisin konffattua comodon asetukset kohdalleen, siten että p2p ohjelmat ohjelmat toimisivat oikein, esim dc++ ei toimi ihan oikein, ei meinaa löytää mitään haulla, ja bitcomet lataa vain n. 33kbps, silloin kun minulla oli zonealarm lataus oli aina n.50kbps.... olen kuullut että monella käyttäjällä on ollut samankaltaisia ongelmia comodon ja p2p verkon kanssa...
Itse käytän utorrenttia eikä ole ongelmia. Olen laittanut Comodon network.monitoriin säännön, jossa avataan tarvittava portti ohjelmalle. Samaan sääntöön tietysti voi laittaa myös muita portteja jos on tarvetta.

Mulla utorrent käyttää porttia 46580. Sullahan voi tietty jo olla mainittu sääntö tehtynä omille tarvittaville yhteyksille, ja vika voi olla jossain muualla.
Tietty kun mulla on tässä langaton yhteys, on samat portit avattava vielä wlan-laitteesta, sen tekeminen taas on ihan laitekohtaista.
Iri
Junior Member
_
31. elokuuta 2007 @ 08:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti noobdogg:
esim dc++ ei toimi ihan oikein, ei meinaa löytää mitään haulla

http://forums.comodo.com/frequently_aske...al-t1414.0.html
Mainos
_
__

_
Junior Member

2 tuotearviota
_
3. syyskuuta 2007 @ 06:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos neuvoista.

Prossu:AMD athlon x2 64 5600+@2.9ghz
Emolevy:ASUS m2v
Näytönohjain:ATI HD4850 512mt
Muistit:Kingston 2*1gt@667mhz
kovalevyt:seagate 80gt& western digital 250gt
Virtalähde: lc power 420w
Kotelo: Modecom c07
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > comodo ja p2p... =ongelma?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy