User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 22.12.2024 / 08:04
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > musiikki-cd-levyjen varmuuskopiointi > nero 66xx hukannut tiedot poltetuista cd:stä
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Nero 66xx hukannut tiedot poltetuista cd:stä
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Garrii
Newbie
_
1. syyskuuta 2007 @ 09:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on ollut pari vuotta Nero6. Eilen yritin asentaa kaverilta saatua 7 versiota, mutta se suostunut asentumaan loppuun asti. Olisiko ollut sarjanumerossa jotain vikaa...en tiedä. Joten asensin 6 uudestaan cd:ltä ja hain sille uudet päivitykset netistä ja voilaa kaikki näytti oleva kunnossa ja pelaavan....mutta mutta...missä on mun poltettujen prujujen tiedot, joita olen säästellyt omassa kansiossa, kun aina joskus joutuu uusimaan polttoja puhumattakaan erilaisiin levynkansiin suunnitteluun menneen ajan cover desingerilla. Nyt ei löydy levytietoja mistään eikä sen paremmin kansien tietojakaan ¤#¤#¤#tana.
Käyttis on XP PRO SP2 ja koitin hakea tiedostoja jo hakutoiminnoilla tuloksetta...oisko jossain piilotiedostona vai menikö 7:n mukana bittitaivaaseen?
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > musiikki-cd-levyjen varmuuskopiointi > nero 66xx hukannut tiedot poltetuista cd:stä

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy