User Käyttäjä Salasana  

torstai 13.3.2025 / 14:29
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > kannettavat tietokoneet > ääni kiertää eli kaikuu uusiksi.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ääni kiertää eli kaikuu uusiksi.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
hostter
Newbie
_
4. syyskuuta 2007 @ 13:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Esim. jos pidän puhelua päällä ja esim. pelaan jotain peliä jossa on äänet. Äänet jotka tulevat pelistä toistuvat langanpäässä olevalle henkilölle. Äänikortin asetuksista olen kaiun säätänyt pois mutta ei auttanut asiaa. Käyttämäni puhelaite on siis headset. Olen kokeillut myös kahdella eri headsetilla ,mutta sama toistuu aina. Headsetit itsessään toimivat toisilla koneilla ilman kierto/kaiku äänitoimintoa. Jollakin ollut tällaisia ongelmia? Kiitos jo nyt.
Member
_
8. helmikuuta 2008 @ 18:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on just sama onkelma kuulen kaverinpeliäänet ja oman äänen.. olis kiva jos joku osais auttaa !

[P5Q SE2][E8500][Ati Radeon HD4890 1024mb][Kingston 4Gb kit][WD Caviar Go 500Gb 16Mb][Corsair 400w][Nexus Clodius]
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > kannettavat tietokoneet > ääni kiertää eli kaikuu uusiksi.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy