User Käyttäjä Salasana  

maanantai 10.3.2025 / 04:08
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > ajuri ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
ajuri ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
toanly
Newbie
_
7. syyskuuta 2007 @ 13:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Wireless ajurit eivät jostain syystä suostu asentumaan koneelle. Minulla on asusksen läppäri f3jc ja käyttiksenä vista 32.Ajureita asentaessa näytölle ilmestyy ainoastaan teksti jossa lukee asennuksen käynistyvän. Sen jälkeen teksti häviää ja mitään ei tapahdu. Olen asentanut vistan uudelleen mutta se ei auttanut.Lisäksi olen latanut tukun ajureita mutta kaikkien kohdalla sama asia. Tällaista ongelmaa ei ollut xp:n kanssa vaan kaikki pelitti silloin normaalisti. Mikä neuvoksi? Olisiko vistan kannsa jotain tekemistä?
Kiitoksia neuvoista etukäteen.
bongart
Member

1 tuotearvio
_
13. syyskuuta 2007 @ 11:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
- Onko Vistan ajurit?
- Onko Asuksen ajurit?
- Käynnistä asennusohjelma muualta kuin työpöydältä
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > ajuri ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy