User Käyttäjä Salasana  

lauantai 17.1.2026 / 14:47
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > näytönohjain alitehoinen apua tarvitaan
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Näytönohjain alitehoinen APUA tarvitaan
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
viski91
Newbie
_
7. syyskuuta 2007 @ 16:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo eli mun koneessa on näyttiksenä 8800GTS toisessa talon koneista oli aluksi yks 8800GTX eli nopeampi ku toi mun. Noh sitte ajettii 3dMark06 mä sain 7331 pistettä alakerran jotai päälle 3000. Toisessa koneessa kaikki on nopeempaa/parempaa ku mulla. No sitte siihe ostettii rinnalle toinen saman laine. Pisteet 3dMarkista 5055.

Kysymys kuuluu missä vika?? Eihän tossa oo mitää järkee ja korteissa vika ei pitäis olla.

Käyttöjärjestelmä vista, en kyllä tiedä onko sillä mitää merkitystä.
Senior Member
_
7. syyskuuta 2007 @ 18:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
liekkö koneiden prossuissa minkä verran eroja?

It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away.
viski91
Newbie
_
7. syyskuuta 2007 @ 18:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
toisessa pitäis olla kaikki parempaa ku mun konees sehän tässä outoo onki
Lazzi
Suspended due to non-functional email address
_
7. syyskuuta 2007 @ 18:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oisko ongelma virtalähtees?
viski91
Newbie
_
7. syyskuuta 2007 @ 18:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo lassi siitä on kiinni :D:D
EMV
Newbie

1 tuotearvio
_
8. syyskuuta 2007 @ 07:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Virtalähde ja se X2 5600+ siellä kusee...
Tai no miten viisaammat sanoo... riittääks siinä Zalmanin ZM600-HP:ssa vääntö kahelle GTX:lle...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. syyskuuta 2007 @ 07:08

viski91
Newbie
_
8. syyskuuta 2007 @ 08:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo itseasiassa joudun toteemaa et siitähän se oliki (tai todennäkösesti) kiinni :) olin vaa kuvitellu et löis kiinni mut se kuulemma jakaa sen virran tasasesti...no ens viikol pitäis uus tulla sitte nähdää
EMV
Newbie

1 tuotearvio
_
8. syyskuuta 2007 @ 09:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minkäs virtalähteen pistit tilaukseen?
viski91
Newbie
_
8. syyskuuta 2007 @ 09:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
faija laitto, kerto vaa et 1100 jotai tommosta toivottavasti riittää
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
10. syyskuuta 2007 @ 22:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nokian 1100:n laittoi tilaukseen VIRTÄLÄHTEEKSI?TÄH?

1. Seasonic 750W FOCUS+ 750 Gold/Ryzen 5 2600X, AM4, 3.6 GHz/MSI B450 Gaming Plus, ATX-emolevy/Corsair 32GB (2x16GB) Vengeance LED, DDR4 3200MHZ/GIGABYTE Radeon RX 550 D5 -näytönohjain, 2GB GDDR5/ WD 250GB WD Blue 3D SSD -levy

2.Thermaltake XT 775W/ Asus Sabertooth X58 Tylersburg/Intel i7-950 Bloomfield/ 6 GB KINGSTON DDR3 1333 MHZ/Western Digital Caviar RED NAS 1TB SATAIII /OCZ Vertex SATA II/Asus ENGTX460 DirectCU/G/2DI/1GD5 SLI

3. Asus VivoBook 17 X705MA
Mainos
_
__

_
viski91
Newbie
_
11. syyskuuta 2007 @ 12:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mistä hiton nokiasta selität...jos toi linkki 1100 vie johki nokian puhelimee ni se on kyllä tän sivun ongelma
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > näytönohjain alitehoinen apua tarvitaan

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy