User Käyttäjä Salasana  

tiistai 18.11.2025 / 11:02
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > videoiden lataus aika...
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
videoiden lataus aika...
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
UrSkI
Junior Member
_
8. syyskuuta 2007 @ 22:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
alkaa ärsyttämään kun katsoo esim. youtubesta videoa minkä pituus on 5min... jostain syystä prkl kone tahtoo ladata koko videon ennen kuin se voi alkaa toistamaan sitä. selaimena opera. jotain parempaa videon toisto ohjelmaa kuin quick time ja windows media player... olen laittanut että ala toistamaan videota heti mutta jostain syystä sen pitää ladata video kokonaan. ratkaisua tähän?
AfterDawn Addict

5 tuotearviota
_
9. syyskuuta 2007 @ 04:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Syy voisi olla jossain tietoturvaohjelmassakin, esim. itse ihmettelin että menee vaikka kuinka kauan ennen kuin lataus nättäisi alkavan vaikka network meterillä näin että tavaraa virtaa koneelle päin välittömästi. "Syykin" selvisi sitten, olen Kaspersky Internet Securityssä asettanut Web Anti-Viruksen skannaustavaksi buffering scan. Muuttamalla sen streamiksi alkoi heti tapahtua myös näkyvästi :) Tämä siis vain esimerkkinä.

UrSkI
Junior Member
_
9. syyskuuta 2007 @ 12:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kiitän tämä ratkaisi ongelman... f-securessa kyseinen asetus oli päällä.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > videoiden lataus aika...

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy