User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 5.10.2025 / 07:09
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > kosketin soittimet koneeseen toimimaan, esim fl studioon
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kosketin soittimet koneeseen toimimaan, esim FL Studioon
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
s4mw1s3
Junior Member

2 tuotearviota
_
9. syyskuuta 2007 @ 07:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli mulla on sellanen ongelma että en osaa käyttää mun kosketinsoittimia koneen kans, eli löytyy casion pari vuotta vanha laite midin kanssa, windows mediacenter, FL Studio 7 ja äänikortti on Realtekin integroitu äänikortti ja midi-->usbi adapteri.
Kiitoksia etukäteen

LoL
s4mw1s3
Junior Member

2 tuotearviota
_
10. syyskuuta 2007 @ 17:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eikö kukaa :S

LoL
wipe2000
AfterDawn Addict

15 tuotearviota
_
11. syyskuuta 2007 @ 09:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
en osaa käyttää mun kosketinsoittimia koneen kans

Tästä ei oikein selviä mitään konkreettista ongelmaa, johon voisi arvailla syytä, siksi kynnys vastata on ehkä vähän korkea.

Mitähän olet kytkenyt ja miten, oletko mitään saanut selville ongelmakohdasta? Onko kokeiltu, toimivatko laitteet muiden laitteiden kanssa?

Antaako Casio ulos MIDIä, onko siinä jotain asetuksia? Jos ei ole varma, MIDIn toiminnan voi testata yhdellä LEDillä (+ etuvastuksella), joka tökätään MIDI-OUT-pinneihin.

Toimiiko MIDI-USB-adapteri? Millähän sen selvittäisi, tuliko siinä mukana esim. jotain testisoftaa?

Ja lopuksi vielä FL:n asetukset kuntoon.

Itse olen vanhalla MidiMon(itor)-ohjelmalla monesti säästänyt ison työmäärän, kun on selvinnyt, että MIDI tulee koneelle, mutta esim. ohjelma kuunteleekin väärää kanavaa, tai vastaavasti, että vika on ollut jossain johdoissa/syntsassa.
Mainos
_
__

_
s4mw1s3
Junior Member

2 tuotearviota
_
11. syyskuuta 2007 @ 09:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
siis meinaan että oon ihan avuton ton kanssa:D en tiiä mistä aloittaa, oon asentanu adapterin mukana tulevat ajurit ja sit piuhat kii ja koneeseen, en tiiä miten jatkaa :D

LoL
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > kosketin soittimet koneeseen toimimaan, esim fl studioon

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy