User Käyttäjä Salasana  
   
tiistai 1.10.2024 / 20:36
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > stream videon tallennus
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Stream videon tallennus
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Nagol
Newbie
_
10. syyskuuta 2007 @ 20:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Miten pystyis täältä tallentaa videoita:
http://areena.yle.fi/toista?id=811463

Kokeilin Stream Downia mutta ei ladannut koko videota koneelle.
Olisin todella kiitollinen avustanne.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 10. syyskuuta 2007 @ 20:01

Member
_
11. syyskuuta 2007 @ 06:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itselläni on Firefoxissa lisäosa nimeltä DownloadHelper, jolla näyttäisi onnistuvan. Hyvä lisäosa muutenkin, jos Firefoxia käyttelee.

https://addons.mozilla.org/fi/firefox/addon/3006

Lisäys: Eli lisäosan asentamisen jälkeen mennään sivulle, jolta video halutaan ladata, painetaan hiiren oikeaa korvaa ja DownloadHelper valikon lopusta valitaan videotiedosto jolloin lataus alkaa.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. syyskuuta 2007 @ 06:05

Nagol
Newbie
_
11. syyskuuta 2007 @ 07:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mut toihan ei lataa itse tiedostoa koneelle vaan tekee linkin tohon videoon. Haluan siis kopioida tuolta videoita omalle koneelle. Haluan siis katsoa noita videoita myöhemmin vaikka minulla ei olisi internet yhteyttä.
Member
_
11. syyskuuta 2007 @ 08:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tämä on hyvä "nauhuri":
http://www.wmrecorder.com/?AID=10298038&PID=2003179

Demoversio ei nauhoita valitettavasti kuin kymmenen minuutin pätkiä.
Täysversiolla nauhoitin kaksi Seranoa kerralla.
Nagol
Newbie
_
11. syyskuuta 2007 @ 08:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Totakii kokeilin eileen täysversiona mut ei se ottanu toimiakseen. Pitää tutkia vielä tarkemmin tuota ohejlmaa.
Member
_
12. syyskuuta 2007 @ 07:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Nagol:
Mut toihan ei lataa itse tiedostoa koneelle vaan tekee linkin tohon videoon. Haluan siis kopioida tuolta videoita omalle koneelle. Haluan siis katsoa noita videoita myöhemmin vaikka minulla ei olisi internet yhteyttä.
Kyllä tuo hoitaa sen videopätkän kovalevylle. Minulla ainakin tallennus alkaa, kun painan linkkiä. Sinulla on ilmeisesti Firefoxin asetuksissa, että alkaa toistamaan sitä videota selaimessa?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. syyskuuta 2007 @ 07:31

Nagol
Newbie
_
12. syyskuuta 2007 @ 07:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jeps! Sain sen toimimaan! Kiitos avusta! :)
eicchaa
Newbie
_
3. marraskuuta 2007 @ 18:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on sama ongelma kuin ketjun aloittajallakin, en saa tallennettua, en edes tuolla DownloadHelperillä (esim. Youtubesta se kyllä lataa mallikkaasti). Noista Firefoxin asetuksista en oo ihan varma, että mistä toi selaimessa toisto laitetaan pois päältä?
jark20
Newbie
_
25. tammikuuta 2008 @ 23:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En saa minäkään tallennettua mitään sieltä. Ovatko ne panneet jonkun eston vai olenko vain tietämätön jostain?
Member
_
26. tammikuuta 2008 @ 13:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä WM-Recorder toimii YLE:n Areenassa edelleenkin, ei siis mitään estoja.


Mainos
_
__
 
_
Senior Member

13 tuotearviota
_
26. tammikuuta 2008 @ 15:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tossa ohjelma Youtuben videoiden lataamiseen:

YouTube Downloader
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > stream videon tallennus
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy