User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 22.1.2025 / 03:52
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > liitäntä
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Liitäntä
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Hukassa
Inactive
_
2. elokuuta 2002 @ 07:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Omistan Geforce2 MX400 64mb agt tv-out näyttärin jonka mukana tuli s-video kaapeli. Millä liitän tän TV:seen? Varmaan jolla scart-adapterilla? Minkä hintaisia ja mistä saa? Onko helppo tehdä ite?
Wire
Suspended due to non-functional email address
_
2. elokuuta 2002 @ 08:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Joo käy ostamassa s-video -> scart kaapeli maksaa jotain 10 euroa
Sonata_86
Suspended due to non-functional email address
_
2. elokuuta 2002 @ 08:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mä olen ainekin laittanu s-videon suoraan tv:n etupaneeliin missä on ne reiät. ni siihen keltasee ja mulla tuli se scart liitin näyttiksen mukana. mulla on radeon 7500.
I hate titles

35 tuotearviota
_
2. elokuuta 2002 @ 19:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
"se keltanen"? Mahdat puhua RCA-liitännästä etkä S-Videosta...
Mainos
_
__

_
Jake
Senior Member

1 tuotearvio
_
2. elokuuta 2002 @ 19:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hukassa, jos TV:si ei ole keltaista "reikää" (komposiitti=RCA liitäntä), eikä S-Video liitäntää, mutta scart löytyy (jos ei löydy niin unohda koko juttu).
Hommaa scart adapteri, jossa on S-video&komposiitti sisään menot ja TVTool softa.
Ja varmaan tarkoitit, AGP -> accelerated graphics port, etkä agt:ä..
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > liitäntä

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy