User Käyttäjä Salasana  
   
tiistai 1.10.2024 / 18:46
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > dvbviewerin ostaminen
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
DVBViewerin Ostaminen
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Nagol
Newbie
_
12. syyskuuta 2007 @ 11:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En ole koskaan ulkomailta mitään netistä ostanut niin mitenkäs kyseisen ohjelman tilaaminen tapahtuu? Maksaisin Sampon verkkopankista.

Nämä tiedot ovan ohjelman kotisivuilla:
Bernd Hackbart CMUV
Account Number: 600003280
Sorting Number Adress (Bank Adress): 82051000 / Sparkasse Mittelthüringen
BIC: HELADEF1WEM
IBAN: DE03 8205 1000 0600 0032 80
Transferreason: DVBViewer + Email-Adress

Kiitosta!
mirc0n
Newbie
_
24. syyskuuta 2007 @ 10:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Nagol:
En ole koskaan ulkomailta mitään netistä ostanut niin mitenkäs kyseisen ohjelman tilaaminen tapahtuu? Maksaisin Sampon verkkopankista.

Nämä tiedot ovan ohjelman kotisivuilla:
Bernd Hackbart CMUV
Account Number: 600003280
Sorting Number Adress (Bank Adress): 82051000 / Sparkasse Mittelthüringen
BIC: HELADEF1WEM
IBAN: DE03 8205 1000 0600 0032 80
Transferreason: DVBViewer + Email-Adress

Kiitosta!
Mä muistaakseeni maksoin PayPal:lla & luottokortilla.

Tuolla tavalla ainakin meni näppärästi.

www.sohvaperuna.org -- OlohuonePC & SoftCam
heko
Member

5 tuotearviota
_
24. syyskuuta 2007 @ 10:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse kun ostin niin painin saman ongelman kanssa. Ainakin säästöpankin sivuilla on erikseen ulkomaille maksua varten erillinen kohta.

Maksaminen --> Ulkomaan maksu sieltä löytyy helposti noille tiedoille käyttöä.

MSI X58 Platinum // Intel Core I7 920 // Corsair DDR3-1600mhz 1Gbx3 // Ati Radeon HD5850 // Samsung F1 320gb RAID-0// Creative X-FI Extreme Music // Microsoft Sidewinder X6 // Razer Copperhead // Razer Barracuda
June74
Member
_
28. syyskuuta 2007 @ 05:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
itse ostin sampon verkkopankin kautta kyseisen ohjelman ja hyvin onnistu . muistaakseni piti valita ulkomaan maksu tai eu maksu suoraan , jolloin tulee maksu kohtaan myös kohdat johon syötetään ne iban koodi ja big tai swift koodi , kun olin onnistuneesti maksanut , niin lähetin sähköpostia
muistaakseni Christian:lle , ja laitoin liitteeksi kuvaruutukaappauksen maksukuitista ja lisäksi tulostin kuitin pdf muotoon. tuli parissa tunnissa tunnukset. Päivitän tätä vastausta kun kerkeän käydä verkkopankissa kattomassa miten se meni.
tuossa sampon ohjeita

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. syyskuuta 2007 @ 05:35

Mainos
_
__
 
_
pekkapuu
Suspended due to non-functional email address
_
16. lokakuuta 2007 @ 20:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
itse tein tyhmästi laitoin kirjekuoreen 15 ? ja osoitteeni ja emailin
niin tunnarit tuli viikossa postiini.
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > dvbviewerin ostaminen
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy