User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 8.1.2025 / 00:03
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > irkki puhelimessa?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Irkki puhelimessa?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Nictio
Newbie
_
12. syyskuuta 2007 @ 18:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkäs joo, hain tuossa puoli kuukautta sitten jmIrc sovelluksen kännykkääni, joka on Sony Ericsson W850i. Ensiksi ei toiminut ollenkaan, sitten säädin vähän asetuksia ja nyt toimii joten kuten, muttei kuitenkaan loistavasti.

Kun connectaan sillä johonkin kanavalle, se pysyy siellä 5-60 minuuttia jonka jälkeen "Disconnected from server", ja tätä tapahtuu koko ajan.
Kaverini epäilee että luurin internet asetukset saattaa kusta, koska tuo itse softa toimii luurissani kun se on Java, ja puhelimeni tukee Javaa.
Minulla on liittymänä Saunalahti puhelimessani.

PIKAISIA apuja, kiitos!
triacc
Junior Member
_
13. syyskuuta 2007 @ 09:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jotkut operaattorit saattavat rajoittaa muiden irc serverin käytön. Käytä saunalahden omaa irc serveriä. Toivottavasti auttoi.
triacc
Junior Member
_
13. syyskuuta 2007 @ 09:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti triacc:
Jotkut operaattorit saattavat rajoittaa muiden irc serverin käytön. Käytä saunalahden omaa irc serveriä. Toivottavasti auttoi.
irkki.saunalahti.fi lienee oikea?
Nictio
Newbie
_
13. syyskuuta 2007 @ 10:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ota nyt selkoa tuon Sony Ericssonin asetuksista...

Minne minä tuon tunkaisen siis?
Hmmmh
Senior Member
_
13. syyskuuta 2007 @ 14:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Suomalainen mIRGGI voi kanssa olla kokeilemisen arvoinen. Tosin ei toimi kuin S60 puhelimissa (lähinnä Nokia, sorry). Itse tosin käytän irkkiä ssh:n kautta...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. syyskuuta 2007 @ 14:58

triacc
Junior Member
_
14. syyskuuta 2007 @ 06:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Nictio:
Ota nyt selkoa tuon Sony Ericssonin asetuksista...

Minne minä tuon tunkaisen siis?
No sinne jmIrc sovellukseen tietysti. Ainiin toimiiko sulla wapit ja netit muuten kunnolla siinä puhelimessa?
Mainos
_
__

_
Nictio
Newbie
_
15. syyskuuta 2007 @ 09:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyl niide pitäs toimii.
Ainakin pystyn käymään wap-sivuilla ja selaamaan nettii jne.
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > irkki puhelimessa?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy