User Käyttäjä Salasana  

tiistai 7.1.2025 / 23:37
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > n-95 ja maploader!!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
N-95 ja MAPLOADER!!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
tekniikka
Suspended due to non-functional email address
_
12. syyskuuta 2007 @ 23:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minä latasin koneelleni nokian maploaderin että saisin N-95 karttoja sieltä..

Se ei suostu näyttämään yhtäkään karttavaihtoehtoa minulle vaan kun klikkaan maploaderin auki, ilmestyy pieni ikkuna jossa sanotaan jotakin että:

"You need to use maploader applications atleast once before you can
use maploader"

ja kun klikkaan jatkaakseni niin ohjelma sulkeutuu!!
Mitä hittoa tuo tarkoittaa!!??
Mitä minun pitää tehdä??

Olen kytkenyt luurin piuhalla koneeseen, laittanut muistikortin koneeseen,eikä mitään tapahdu!!

Ihan fiksu näin tyhmäksi mieheksi..
Demus
Member
_
13. syyskuuta 2007 @ 08:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Koita formatoida muistikortti puhelimessa. Näin se luo hakemistorakenteen sinne.

Kun yhdistät puhelimen piuhalla koneeseen, älä valitse siirtotavaksi pc suite, vaan usb massamuisti tai joku tämmönen. Puhelin herjaa, että muistikorttia ei voida näin käyttää, mutta älä välitä, kartat siirtyvät kyllä.

Mulla ainakin autto nämä toimeenpiteet.

-= Intel i7-3770 | Abit AB9 | Zotac GeForce GTX 260 896MB AMP²! | Ki HyperX 3Gb 800Mhz CL4 | Samsung Spinpoint F3 1TB | Seagate Barracuda 320GB | CoolerMaster NSK6500 430W | Logitech MX 3200 | Creative GigaWorks T20 =-
tekniikka
_
13. syyskuuta 2007 @ 10:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitti sulle, toimii vihdoin tein samat
asiat ties kuinka monennen kerran..
Olisko VISTA..?

Hmmmh
Senior Member
_
13. syyskuuta 2007 @ 14:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis se Nokia Maps pitää käynnistää ensin kertaalleen puhelimessa, jotta se ohjelma luo sinne muistikortille tarvittavat hakemistopolut niille kartoille.

Toi puhelimella formatointi luo taasen yleiset S60 platformin vaatimat hakemistot ja tiedostot.
Mainos
_
__

_
tekniikka
_
13. syyskuuta 2007 @ 15:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No nyt tuli ongelma!!
Latasin pohjoismaat kortille(ne on siellä!) mutta luuri ilmoittaa vain
"Tuloksia ei löydy"!!
Mitähän toi kone pelleilee..?
Jännä juttu on se, että vaikka itse karttaa näy niin karttamerkit näkyy!!

Minä päivitin puhelimeeni uuden softan mutta ei kai se..
Aloitanko kaiken alusta?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. syyskuuta 2007 @ 15:25

afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > n-95 ja maploader!!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy