User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 21.9.2025 / 01:10
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > uudet osat?!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Uudet osat?!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
wildhild
Junior Member
_
13. syyskuuta 2007 @ 18:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli olin ostamassa uutta prossua ja sitten täytykin ostaa siihen sopiva emo ja emolle sopiva kotelo. Eli kertokaas mulle mikä olis paras emo tällä hetkellä hintaluokassa ~100 oon tossa vähä kattonu
-Asus P5K, Intel P35, S775/ATX Bulldogissa 119.5?
-Asus P5B-E, Intel P965, P4/Core 2 LGA775 ATX 106.70?
-Asus P5N-E SLI, nVIDIA nForce 650i SLI, P/Core2/C LGA775 ATX 106.90?..

Ja prossuks pitäs saada intel quad-core q6600 269.90?
ja koteloks oon aatellu http://www.nexustek.nl/caterpillar_silent_system_pc_case.htm tota
ja sitten viä että sopiiko mun vanha poweri 350W joku pakettikoneen mukana tullu tohon koteloon ku mulla on micro-atx kotelo ja emo nyt. Mut en oo varma tosta powerista.
Vanha näyttis on pci-e väylänen asus 7900GS

Kannattaako esim ottaa toi sli emo ja ostaa toinen kortti??
Ja sitten viä kertokaa tohon prossuun hyvä tuuletin..
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
13. syyskuuta 2007 @ 18:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo eli kannattaa ostaa uusi kotelo, koska micro-atx:ään on melko huonosti emoja.
Abit IP35 emoksi, uudella piirisarjalla. Tuossa P5K:ssa on ollut hiukan pikkuvikoja...
Koteloksi Antec Sonata III, sisältää 500W laadukkaan virtalähteen.
Ei kannata ostaa toista samanlaista korttia, sillä SLi:n hyötysuhde on hyvin pieni. 7900GS on vielä suhteellisen hyvä kortti, jos on välitöntä tehontarvetta, näyttikseksi 8800GTS 320mb.
Prossutuulettimeksi riittää vakio boxed, jos et kellota. Muuten Noctuan NH-U12F tai SunBeamin Tuniq tower.

Question everything
wildhild
Junior Member
_
14. syyskuuta 2007 @ 10:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo no mä kyllä ehkä meinaan ainakin koittaa tolla mun vanhalla virtalähteellä.. ja mitäs mieltä oot asus p5k:sta emoks..
schnappi
Suspended due to non-functional email address
_
14. syyskuuta 2007 @ 10:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti wildhild:
ja mitäs mieltä oot asus p5k:sta emoks..

Tuossa P5K:ssa on ollut hiukan pikkuvikoja...

kuten k0jootti sanoi :D

mulla ei ole ollut muuta vikaa kuin äänikortin kanssa hiukkasen... mutta en mene sanomaan etteikö mullakin saata tulla vikaa jossain vaiheessa.

AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
14. syyskuuta 2007 @ 10:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti wildhild:
joo no mä kyllä ehkä meinaan ainakin koittaa tolla mun vanhalla virtalähteellä.. ja mitäs mieltä oot asus p5k:sta emoks..
Voisit lukea hieman tarkemmin. Mainitsin jo, että P5K:ssa on ollut pikkuvikoja(äänipiirissä, verkkokortissa ja sata+ide laitteiden yhteensopivuuksissa lisäksi siinä on ilman modausta melkoinen vdrop...)
Valitsisin siis Abit IP35:n tai Gigabyten GA-P35C-DS3R (tai muu p35 lankku, esim. Evga, DFI tms).

Question everything
wildhild
Junior Member
_
14. syyskuuta 2007 @ 10:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
aijoo no sori.. sit mun täytyy ostaa verkkokaupasta.. No eipä se haittaa joo no sanos onko tossa antec sonata2 muuta eroo ku 450W poweri. Tohon sonata3:seen verrattuna.. ku noita sonata2 versioita olis hyllyssä :D Jos sittenkin ostais powerillisen kotelon:DD
Senior Member

1 tuotearvio
_
14. syyskuuta 2007 @ 11:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla ollu kolme P5K:ta ja 1 kärähti ja kahessa on verkossa packet lossia.

Intel Core2Quad Q9550 | ASUS P5K
A-Data 4X 1Gb 800Mhz DDR2
ASUS Radeon HD4890
Antec NeoHE 550W | Antec P182
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
14. syyskuuta 2007 @ 11:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
On niissä eroa, Sonata II:ssa on aikapommi powerina, Sonata III:ssa taasen Seasonicin laatupoweri...
Miksi on pakko ostaa verkkiksestä, on niitä halvempiakin...

Question everything
wildhild
Junior Member
_
14. syyskuuta 2007 @ 11:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ai no joo hyvä tietää toi aikapommi joo no ei oo pakko mut sieltä voisin hakee ku asun lähellä sitä pirkkalan myymälää ni ei tulis postikuluja ja tua bdogissakaan ei noita oo. :| ja jos viittisit sanoo halvan paikan josta sais sitten kaikki ne eli prossu q6600 ja se
sonata III:nen ja toi Abit IP35
wildhild
Junior Member
_
14. syyskuuta 2007 @ 12:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tulee vähä kyllä kalliiks kaikkialla ton antecIII kanssa. Voisko mitään muuta suositella??
Member
_
14. syyskuuta 2007 @ 13:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kysyn ihan vaan mielenkiinnosta että mitä pikkuvikoja P5K:ssa on ollut koska itselläni se on ainakin toiminu moitteetta.
schnappi
Suspended due to non-functional email address
_
14. syyskuuta 2007 @ 13:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Raquzz:
Kysyn ihan vaan mielenkiinnosta että mitä pikkuvikoja P5K:ssa on ollut koska itselläni se on ainakin toiminu moitteetta.
samoin mulla. ainoa on juuri tuo äänikortti ongelma, mutta sekin taitaa johtua windowsin ajureista...

Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
14. syyskuuta 2007 @ 14:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Raquzz:

Huoh...
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti k0jootti:

Mainitsin jo, että P5K:ssa on ollut pikkuvikoja(äänipiirissä, verkkokortissa ja sata+ide laitteiden yhteensopivuuksissa lisäksi siinä on ilman modausta melkoinen vdrop...)

Eihän kaikki tietenkään ole viallisia kappaleita, P5K:n kohdalla niitä tosin on ollut huomattavan paljon...

Question everything
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > uudet osat?!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy