Uudet osat?!
|
|
wildhild
Junior Member
|
13. syyskuuta 2007 @ 18:22 |
Linkki tähän viestiin
|
Eli olin ostamassa uutta prossua ja sitten täytykin ostaa siihen sopiva emo ja emolle sopiva kotelo. Eli kertokaas mulle mikä olis paras emo tällä hetkellä hintaluokassa ~100 oon tossa vähä kattonu
-Asus P5K, Intel P35, S775/ATX Bulldogissa 119.5?
-Asus P5B-E, Intel P965, P4/Core 2 LGA775 ATX 106.70?
-Asus P5N-E SLI, nVIDIA nForce 650i SLI, P/Core2/C LGA775 ATX 106.90?..
Ja prossuks pitäs saada intel quad-core q6600 269.90?
ja koteloks oon aatellu http://www.nexustek.nl/caterpillar_silent_system_pc_case.htm tota
ja sitten viä että sopiiko mun vanha poweri 350W joku pakettikoneen mukana tullu tohon koteloon ku mulla on micro-atx kotelo ja emo nyt. Mut en oo varma tosta powerista.
Vanha näyttis on pci-e väylänen asus 7900GS
Kannattaako esim ottaa toi sli emo ja ostaa toinen kortti??
Ja sitten viä kertokaa tohon prossuun hyvä tuuletin..
|
AfterDawn Addict
2 tuotearviota
|
13. syyskuuta 2007 @ 18:43 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo eli kannattaa ostaa uusi kotelo, koska micro-atx:ään on melko huonosti emoja.
Abit IP35 emoksi, uudella piirisarjalla. Tuossa P5K:ssa on ollut hiukan pikkuvikoja...
Koteloksi Antec Sonata III, sisältää 500W laadukkaan virtalähteen.
Ei kannata ostaa toista samanlaista korttia, sillä SLi:n hyötysuhde on hyvin pieni. 7900GS on vielä suhteellisen hyvä kortti, jos on välitöntä tehontarvetta, näyttikseksi 8800GTS 320mb.
Prossutuulettimeksi riittää vakio boxed, jos et kellota. Muuten Noctuan NH-U12F tai SunBeamin Tuniq tower.
Question everything
|
wildhild
Junior Member
|
14. syyskuuta 2007 @ 10:20 |
Linkki tähän viestiin
|
joo no mä kyllä ehkä meinaan ainakin koittaa tolla mun vanhalla virtalähteellä.. ja mitäs mieltä oot asus p5k:sta emoks..
|
schnappi
Suspended due to non-functional email address
|
14. syyskuuta 2007 @ 10:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti wildhild: ja mitäs mieltä oot asus p5k:sta emoks..
Tuossa P5K:ssa on ollut hiukan pikkuvikoja...
kuten k0jootti sanoi :D
mulla ei ole ollut muuta vikaa kuin äänikortin kanssa hiukkasen... mutta en mene sanomaan etteikö mullakin saata tulla vikaa jossain vaiheessa.
|
AfterDawn Addict
2 tuotearviota
|
14. syyskuuta 2007 @ 10:32 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti wildhild: joo no mä kyllä ehkä meinaan ainakin koittaa tolla mun vanhalla virtalähteellä.. ja mitäs mieltä oot asus p5k:sta emoks..
Voisit lukea hieman tarkemmin. Mainitsin jo, että P5K:ssa on ollut pikkuvikoja(äänipiirissä, verkkokortissa ja sata+ide laitteiden yhteensopivuuksissa lisäksi siinä on ilman modausta melkoinen vdrop...)
Valitsisin siis Abit IP35:n tai Gigabyten GA-P35C-DS3R (tai muu p35 lankku, esim. Evga, DFI tms).
Question everything
|
wildhild
Junior Member
|
14. syyskuuta 2007 @ 10:43 |
Linkki tähän viestiin
|
aijoo no sori.. sit mun täytyy ostaa verkkokaupasta.. No eipä se haittaa joo no sanos onko tossa antec sonata2 muuta eroo ku 450W poweri. Tohon sonata3:seen verrattuna.. ku noita sonata2 versioita olis hyllyssä :D Jos sittenkin ostais powerillisen kotelon:DD
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
14. syyskuuta 2007 @ 11:00 |
Linkki tähän viestiin
|
mulla ollu kolme P5K:ta ja 1 kärähti ja kahessa on verkossa packet lossia.
Intel Core2Quad Q9550 | ASUS P5K
A-Data 4X 1Gb 800Mhz DDR2
ASUS Radeon HD4890
Antec NeoHE 550W | Antec P182
|
AfterDawn Addict
2 tuotearviota
|
14. syyskuuta 2007 @ 11:00 |
Linkki tähän viestiin
|
On niissä eroa, Sonata II:ssa on aikapommi powerina, Sonata III:ssa taasen Seasonicin laatupoweri...
Miksi on pakko ostaa verkkiksestä, on niitä halvempiakin...
Question everything
|
wildhild
Junior Member
|
14. syyskuuta 2007 @ 11:13 |
Linkki tähän viestiin
|
Ai no joo hyvä tietää toi aikapommi joo no ei oo pakko mut sieltä voisin hakee ku asun lähellä sitä pirkkalan myymälää ni ei tulis postikuluja ja tua bdogissakaan ei noita oo. :| ja jos viittisit sanoo halvan paikan josta sais sitten kaikki ne eli prossu q6600 ja se
sonata III:nen ja toi Abit IP35
|
wildhild
Junior Member
|
14. syyskuuta 2007 @ 12:02 |
Linkki tähän viestiin
|
tulee vähä kyllä kalliiks kaikkialla ton antecIII kanssa. Voisko mitään muuta suositella??
|
Member
|
14. syyskuuta 2007 @ 13:14 |
Linkki tähän viestiin
|
Kysyn ihan vaan mielenkiinnosta että mitä pikkuvikoja P5K:ssa on ollut koska itselläni se on ainakin toiminu moitteetta.
|
schnappi
Suspended due to non-functional email address
|
14. syyskuuta 2007 @ 13:18 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Raquzz: Kysyn ihan vaan mielenkiinnosta että mitä pikkuvikoja P5K:ssa on ollut koska itselläni se on ainakin toiminu moitteetta.
samoin mulla. ainoa on juuri tuo äänikortti ongelma, mutta sekin taitaa johtua windowsin ajureista...
|
Mainos
|
  |
|
AfterDawn Addict
2 tuotearviota
|
14. syyskuuta 2007 @ 14:47 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Raquzz: Kysyn ihan vaan mielenkiinnosta että mitä pikkuvikoja P5K:ssa on ollut koska itselläni se on ainakin toiminu moitteetta.
Huoh...
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti k0jootti:
Mainitsin jo, että P5K:ssa on ollut pikkuvikoja(äänipiirissä, verkkokortissa ja sata+ide laitteiden yhteensopivuuksissa lisäksi siinä on ilman modausta melkoinen vdrop...)
Eihän kaikki tietenkään ole viallisia kappaleita, P5K:n kohdalla niitä tosin on ollut huomattavan paljon...
Question everything
|