User Käyttäjä Salasana  

torstai 16.1.2025 / 02:55
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > televisiot ja videoprojektorit > kuva näkyy mutta ääni ei kuulu
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kuva näkyy mutta ääni ei kuulu
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
tw1st
Junior Member

3 tuotearviota
_
16. syyskuuta 2007 @ 08:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Televisiossani on vain yksi SCART-liitin, mutta pitäisi saada kaksi laitetta liitettyä, PS2 ja DVD/VHS-soitin. Soittimessa on kaksi SCART-liitintä, joten liitin PS2:n siihen ja soittimesta taas SCART-johdon televisioon. Näin kaikki toimii kuin pitääkin, mutta ääni ei kuulu PS2:sta pelatessa. Missäköhän vika? Kiitos vastaajille!
tw1st
Junior Member

3 tuotearviota
_
20. syyskuuta 2007 @ 19:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Help! :(
Member

1 tuotearvio
_
21. syyskuuta 2007 @ 19:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on ihan sama vika, mutta ratkaisu on: Yksinkertaisesti pidä video/dvd:stä AV? Päällä, eli joudut pitämään video/dvd:tä koko ajan päällä pelatessasi

ps. tohon AV:n kysymysmerkin tilalle tulee sun AV numero johon olet kytkenyt ps2:den.

TOIMII AINAKIN MULLA :)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. syyskuuta 2007 @ 19:35

tw1st
Junior Member

3 tuotearviota
_
24. syyskuuta 2007 @ 17:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti LolzZz:
Mulla on ihan sama vika, mutta ratkaisu on: Yksinkertaisesti pidä video/dvd:stä AV? Päällä, eli joudut pitämään video/dvd:tä koko ajan päällä pelatessasi

ps. tohon AV:n kysymysmerkin tilalle tulee sun AV numero johon olet kytkenyt ps2:den.

TOIMII AINAKIN MULLA :)

Juu huomasin että noin toimii, mutta olisi kiva jos olisi jokin kikka, jolla saisi toimimaan ilman, että DVD-vehjettä laittaa päälle. Ennen minulla oli PS2-scart kiinni digiboksissa ja digiboksista scart tv:seen, jolloin toimi mainiosti vaikka boksi ei ollut päällä. Luovuin digiboksista, koska muutin kaapeli-talouteen, mutta täytyy nyt sitten sinnitellä näin niin kauan, kunnes ostan uuden tv:n tai digiboksin kaapeliin. Kiitos kuitenkin!
Mainos
_
__

_
Member

1 tuotearvio
_
16. lokakuuta 2007 @ 19:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Se voi olla sama kun mulla että se scart juttu on mennyt rikki ja se ei toimi ilman VHS/DVD:n päälle laittamista.
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > televisiot ja videoprojektorit > kuva näkyy mutta ääni ei kuulu

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy