User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 29.9.2024 / 12:34
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua kaapeliverkon digibokseista > digiality c-2001 cx ja kanavat ei näy...
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Digiality C-2001 CX ja kanavat ei näy...
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
TedRaikas
Junior Member
_
18. syyskuuta 2007 @ 15:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla oli muutama viikko käytössä kyseinen boxi, toimien ihan moitteettomasti. Kanavat näkyi ja hyvin. Sitten tuossa taannoin ykskaks katosi kanavat. Kokeilin hakea kanavia uudelleen, tuloksetta. Sitten palautin tehdasasennukset ja aluksi ei toiminut sekään. Samana päivänä myöhemmin se löysi osan kanavista (Urheilu+Kanava ja Voice), mutta muita kanavia ei, ilmoittaen lähinnä: "ei signaalia" "ei valtuutusta: ei korttia" "kanavaa ei löydy" Kyse on nyt siis peruskanavista, mutään kanavapakettia ei ole, joten tuo kortista puhuminen on kummallista.

Kanavat sinänsä kai ovat siellä, kun ne lukevat kyllä valikossa, mutta näyttävät mustaa, eikä ääntäkään kuulu.

Johdot olen irroittanut, laittanut uusiksi, tuloksetta. En tiedä sitten, onko itse boxissa joku vika. Valikot ja muut toimii kyllä. Ajan asettamisessakin on välillä ollut häikkää, eli ei tahdo sitä asettaa olleskaan, heittää vaan viivaa.

Osaisikohan joku näiltä pohjin arvella, mistä voisi olla kyse? Analogisia kanavia nyt vielä voi katsella, mutta niissäkin lähetyksen taso on surkea (lumisadetta seassa).
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua kaapeliverkon digibokseista > digiality c-2001 cx ja kanavat ei näy...
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy