Nat-ongelma ylläri ylläri
|
|
Junior Member
|
18. syyskuuta 2007 @ 19:34 |
Linkki tähän viestiin
|
Eli mul on 8 meganen netti ja zyxelin moodeemi,mallia P-660HW-D1(F).Se on alkanu valittaa äskeittäin,samaa mitä nää muut täällä on puhunu et "portin(UDP ja TCP)käytössä esiintyy ongelmia toistuvasti - toiminta lopetettu - tarkasta asetukset portin osalta niin,että sisääntulevat yhteydet pääsevät läpi" eli mitä mun pitää tarkalle tehä nyt et saan natsaa kunnolla ton azureuksen.tosissaa ei tuu ku 80kb/s korkeintaa ja noi naamat on keltasella.JELPATKAA JOKU!!!
|
Junior Member
|
18. syyskuuta 2007 @ 19:38 |
Linkki tähän viestiin
|
Nii ja F-secure Internet security 2006 on palomuurina!!!Nyt joltai viisaalta kunnon ohjeet!!Se ois jees tällöselle tumpelolle.
|
Junior Member
1 tuotearvio
|
19. syyskuuta 2007 @ 04:36 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Junior Member
|
19. syyskuuta 2007 @ 09:21 |
Linkki tähän viestiin
|
joo kaikki meni siihe asti ookoo ku menin login zyxelin sivuille mist pystyy laittaa noi portit yms. ni mul ei näy siin vasemmas yläkulmassa muuta ku sen modeemin malli mut ei näy muuta sen alapuolella.et en pääse vaihtaa niit.mitäs nyt?kertokaapa viisaat kansalaiset!
|
Junior Member
1 tuotearvio
|
19. syyskuuta 2007 @ 10:30 |
Linkki tähän viestiin
|
eikö siinä muka ole mitään ?
|
Lamigo
Newbie
|
19. syyskuuta 2007 @ 10:45 |
Linkki tähän viestiin
|
Kokeile kirjoittaa salasanan paikalle 1234 niin pääset säätämään salasanan ja muut uudestaan.
|
Junior Member
|
19. syyskuuta 2007 @ 11:08 |
Linkki tähän viestiin
|
Kyl mä pääsen sinne sisälle just salasana 1234 mut siihen vasempaan yläkulmaan ei tuu niitä NAT valikoita yms. en pääse sieltä muuttamaan...nii et mikä mättää? :/
|
Lamigo
Newbie
|
19. syyskuuta 2007 @ 11:14 |
Linkki tähän viestiin
|
Ootko aikaisemmin pistäny jonkun salasanan?
|
Junior Member
|
19. syyskuuta 2007 @ 11:18 |
Linkki tähän viestiin
|
en oo vaihtanu mitää salasanaa...kyl se sinne inee menee mut siin vasempaa yläkulmaa ei tuu niit plus valikoita...en tiiä mikä tässä voi olla...?:/
|
Junior Member
1 tuotearvio
|
19. syyskuuta 2007 @ 11:23 |
Linkki tähän viestiin
|
mulla on sama modeemi ja kyllä ainaki mulla siihe valikot tulee. Ja jos pääset sisälle nii salasana on kyllä oikea. Tuleeko sulle jotain vaihtoehtoja siihe kun oot antanut salasanan?
|
Lamigo
Newbie
|
19. syyskuuta 2007 @ 11:24 |
Linkki tähän viestiin
|
Yleensä kun salasana on väärin niin se menee sisälle mutta valikoita ei tuu.
|
Junior Member
|
19. syyskuuta 2007 @ 11:26 |
Linkki tähän viestiin
|
no mikä se salasana voi sit olla?kyl se menee sisälle 1234 mut ei tuu niit valikoita sinne....ihme juttu
|
Junior Member
1 tuotearvio
|
19. syyskuuta 2007 @ 11:34 |
Linkki tähän viestiin
|
kokeilin laittaa salasanan väärin ja en päässyt sisälle
|
Lamigo
Newbie
|
19. syyskuuta 2007 @ 11:47 |
Linkki tähän viestiin
|
Oon kyllä aika varma että sulla on jo joku salasana säädetty siihen. Muuten se menisi asetuksiin hati kun sä olisit laittanu 1234.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. syyskuuta 2007 @ 11:49
|
Junior Member
|
19. syyskuuta 2007 @ 14:21 |
Linkki tähän viestiin
|
Eli en voi saada sitä natsaamaan mitenkää?Ku ei oo hajuakaan mikä se vois olla...Mut on se menny sinne sisälle tolla 1234 salasanalla,mut ei siihe tuun niit plus valikkoja...
|
jarppa151
Suspended due to non-functional email address
|
19. syyskuuta 2007 @ 14:58 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo tota itellä oli sama juttu jokin aika sitten.ja vika oli just väärässä salasanassa,sit muistinkin salasanan ni jo pääs säätään asetuksia.En toki käytä zyxelliä sattuu vaan oleen hyllyssä semmonen ja aattelin kokeilla.En muista ,mutta eikös boksin voi resetoida ja näin se palautuu tehdasasetuksille ja sitten kokeilet uudestaan.
|
Junior Member
|
19. syyskuuta 2007 @ 15:05 |
Linkki tähän viestiin
|
Ahaa..eli mistä ja miten voin resetoida boksin?onko hajua?
|
Junior Member
|
19. syyskuuta 2007 @ 15:13 |
Linkki tähän viestiin
|
sain selville..boksin takaa xD täytyy kokeilla natsaako nyt...
|
Junior Member
|
19. syyskuuta 2007 @ 18:32 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei se resetoiminen natsannu...se silti ei päästä mua enää ees sinne zyxelin sivuille!ennen se sinne ees päästi mut sillon ei tullu niit plus valikkoja sinne vasempaan yläkulmaan :/ onpa tää hankalaa!sanokaahan joku viisas mitä pitäs tehä!
|
Junior Member
|
19. syyskuuta 2007 @ 22:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Pääsin nyt sisälle 1234 tunnuksella mutta mistä täältä pääsee muuttamaan
niitä porttijutskia?tällaselta mulla näyttää: http://192.168.1.1/rpSys.html
Kertokaa mulle viisaat ihmiset!!!
|
Lamigo
Newbie
|
20. syyskuuta 2007 @ 07:22 |
Linkki tähän viestiin
|
Kyllä sen reset napin pitää toimia jos modeemissa ei oo mitään vikaa.
|
jarppa151
|
20. syyskuuta 2007 @ 08:17 |
Linkki tähän viestiin
|
Reset nappulaa pitää painaa useampi sekuntti.Zyxel oletusasetuksissa(tehdasasetuksissa) salana on toi 1234 ja käyttäjätunnus on admin.Sitten pitäs aueta valikko ,erilainen mallista riippuen.Sitten toimit jo aikaisemmin annetun ohjeen mukaan http://portforward.com/english/routers/p...eus.htm.Tälläin resetoin omani.Käynnistä modemi, PWR / SYS valon palaessa tasaisesti paina reset nappi pohjaan ja pidä sitä pohjassa 7 sekuntia. PWR / SYS valo alkaa vilkkua laitteen käynnistyessä uudelleen tehdasasetuksiin.
|
Lamigo
Newbie
|
20. syyskuuta 2007 @ 09:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Sitten kun oon resetoinu kirjoita salasanaksi 1234 niin tulee ruutu mihin voit kirjoittaa uuden salasanan. Sen jälkeen tulee ruutu missä on widzard stup, advanced setup jne. ota se advanced ja se on siinä.
|
Junior Member
|
20. syyskuuta 2007 @ 10:12 |
Linkki tähän viestiin
|
Resetoin ja nyt vilkku power valoki pitempää mut ei mitää tapahtunu...pääsin sinne zyxelin sivuille salasanal 1234 mut ei se kysyny mitää uutta salasanaa tai ei ollu vasemmas yläkulmas status kohalla niit valikkoja...ei voi ymmärtää miks menee näin vaikeeks :D
Onko ehdotuksia?Kokeilin eilen laittaa vanhan modeemin (siemens speedstreamin) ja DSL valo kyl palo mut ei suostunu menee nettii,mikäköhä siin on?
|
Mainos
|
|
|
juhiness
|
21. syyskuuta 2007 @ 11:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Itsehän en pääse edes tuonne zyxelin sydeemiin.
|