User Käyttäjä Salasana  

perjantai 24.1.2025 / 09:34
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > n93i - onko ostamisen arvoinen?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
N93i - Onko ostamisen arvoinen?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Spellgoth
Newbie
_
20. syyskuuta 2007 @ 06:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei. Olen aatellut ostaa N93i puhelimen. Minua kiinnostaisi tietää että onko puhelin ostamisen arvoinen. Kertokaa hyviä ja huonoja puolia.
core2
Suspended due to non-functional email address
_
21. syyskuuta 2007 @ 15:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
N93i - Onko ostamisen arvoinen?
No riippuu tietenkin hinnasta.Itselläni ei ole sitä,
kaverilla kylläkin,ja hänen mielestään paras multi media
puhelin minkä hän on omistanut.Varsinkin tämä
uusi joka tuli takuu vaihdossa,ehkä saat vastauksen joltakin
joka omistaa N93:sen.
Member
_
21. syyskuuta 2007 @ 17:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse olen ihan tyytyväinen N93. Ensimmäinen multimediapuhelin käytössä. Ihan hyvä, itselläni tosin kaatuilee melko paljon mutta varmaan kuuluu näihin multimediakapuloihin enemmän kuin ihan "normaali"-nokioihin.
Member
_
21. syyskuuta 2007 @ 18:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hyviä puolia en tiedä, mutta huonoa on ainakin se että puhelin on tajuttoman iso ja nokian ominaisuus, että toi on varmaan kans aika hidas jos täytät sitä kuvilla ja videoilla.

AMD Athlon 64 X2 4600+
Zalman cnps 9500 led
Antec black performance II
Nexus NX-4090 400W
Asrock dual sata2
1.5gb ddr 400mhz
maxtor 80gb + western digital 200gb + Samsung 40gb
Gainward GeForce 7800GS Silent 512MB GS+
samsung syncmaster 930bf 19" 4ms
lg gsa-4120B
core2
_
22. syyskuuta 2007 @ 07:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti opaaliola:
Itse olen ihan tyytyväinen N93. Ensimmäinen multimediapuhelin käytössä. Ihan hyvä, itselläni tosin kaatuilee melko paljon mutta varmaan kuuluu näihin multimediakapuloihin enemmän kuin ihan "normaali"-nokioihin.
Samanlaista vikaa kuten kaverini 93:sessa,hän vei huoltoon
ja sai uuden laitteen,mutta ei selitystä mikä oli vian syy.
Tämä uusi toimii ihan ok.
Member
_
22. syyskuuta 2007 @ 09:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:

Aaha, no voisi varmaan käytättää huollossa niin näkisi onko normaalia tuo kaatuileminen :) Ja kuten jahlberg totesi, niin kyseinen kapula on kyllä melkoisen kokoinen jötikkä että kannattaa miettiä mistä itse tykkää.
m4xxpower
_
22. joulukuuta 2007 @ 17:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oma N93i ei ole kertaakaan tökkinyt vaikka muistit alkaa olla täynnä :) oiskohan pojilla jotku maanantai kappaleet :D. eikä tuo nyt niin iso ole kun muistelee millainen oli mobira cityman. ei voi muuta kuin sanoa että aika ässä puhelimeksi :) jos hinta vaivaa nii älä osta ;)
Larmuska
Account closed as per user's own request
_
22. joulukuuta 2007 @ 21:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Aika vanhahan se on. Itse himottelisin ennemmin N82, siinä on paljon enemmän karkkia kuin N93:ssa ja halvempi + uudempi.
Member
_
22. joulukuuta 2007 @ 21:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti m4xxpower:
Oma N93i ei ole kertaakaan tökkinyt vaikka muistit alkaa olla täynnä :) oiskohan pojilla jotku maanantai kappaleet :D. eikä tuo nyt niin iso ole kun muistelee millainen oli mobira cityman. ei voi muuta kuin sanoa että aika ässä puhelimeksi :) jos hinta vaivaa nii älä osta ;)

Kylläpä on mahtava hupelin kun ei enää kaadu! =)

Eräänä päivänä kaatui vaan yllättäen ja näyttöön tuli joku teksti: "Phone start-up failed. Contact retailer". Jälleenmyyjälle vaan ja jonkun ajan päästä korjauksesta takasin.

Nyt ei kaadu enää oleenkaan ja toimii tosi hyvin. Ja tuohon kokoonkin jo tottunut niin eipä häiritse enää =)
core2
_
22. joulukuuta 2007 @ 21:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Larmuska:
Aika vanhahan se on. Itse himottelisin ennemmin N82, siinä on paljon enemmän karkkia kuin N93:ssa ja halvempi + uudempi.

Jep jep,mutta jos videosta on vertailussa kiinni niin luulen,että N93 kiihdyttää ohi??Eipä silti minäkin ottaisin N82:sen ennen N93:sta
kun videonteon jätän Sonylle.Mutta jolla ei videokameraa ole ja haluaa silti ottaa videoa,niin ihan hyvin N93:nen ei mitään laatukuvaa mutta silti vaan näkyy ja hyvin.

Älä tee samaa virhettä toista kertaa, ellet hyödy siitä!
Mainos
_
__

_
Rauzki
_
24. joulukuuta 2007 @ 09:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti opaaliola:
Lainaus:

Aaha, no voisi varmaan käytättää huollossa niin näkisi onko normaalia tuo kaatuileminen :) Ja kuten jahlberg totesi, niin kyseinen kapula on kyllä melkoisen kokoinen jötikkä että kannattaa miettiä mistä itse tykkää.

taitaaapi olla tyyppivika.. mulla oli kanssa.. se on nyt 4 kertaa huollossa..
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > n93i - onko ostamisen arvoinen?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy