User Käyttäjä Salasana  

torstai 9.1.2025 / 17:42
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua antenniverkon digibokseista > ongelma projectx ja rec tiedostossa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
ongelma projectx ja rec tiedostossa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
tes133
Newbie
_
20. syyskuuta 2007 @ 07:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen siirtänyt topfiedistä onnistuneesti rec tiedostot kiintolevylle. ja tehnyt onnistuneita dvd levyjä. mutta nyt tuli vastaan ongelma. projectx ilmoittaa rec tiedoston steamtype kohdassa että es(mpeg video) eikä pysty tekemään tälle tiedostolle mitään ei tunnista edes kuvaa. Normaalisti ilmoitta ko kohdassa ts (generic pes container) tällä muodolla ei ongelmia. Rec tiedoston mikä on es (mpeg video) vlc soitin soittaa ihan ongelmitta. Olisiko jollain tiedossa mistä ongelma johtuu ja miten tiedoston saisi demuxsattua. rec tiedosto on nauhoitettu yleltä.
tes133
Newbie
_
25. syyskuuta 2007 @ 10:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eikö kukan tiedä miten saisin ongelman poistettua. Nyt kun olen käynyt tallenteita digipoksilta läpi olen huomannut että samanlaisia tallenteita on useampia. miten saisin nämä dvd. auttakaa.
jalllu67
Newbie
_
25. syyskuuta 2007 @ 11:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeileppa liikutella sitä liukusäädintä siinä mistä valitaan leikattavat kohdat elokuvasta, josko tunnistus elokuva... Itsellä oli kans yhden elokuvan kanssa ongelma, mutta rupes näkyyn, kun liukusäätimellä selas eteenpäin.
tes133
Newbie
_
26. syyskuuta 2007 @ 06:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Liukusäätimen liikuttaminen ei auta yhtään näyttää vain kuvan paikalla vasemmassa yläkulmassa epämääräistä sotkua. Projecx ei ymmärrä tiedostoa. Mutta vlc katseluohjelma ymmärtää.
ihiminen
Suspended due to non-functional email address
_
17. lokakuuta 2007 @ 19:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Koklaas palauttaa .rec Toppyyn, ja tehdä siitä uusi kopio. Voit myös koettaa leikata alusta palan pois, mutta se kantsii tallettaa eikä poistaa, jos vaikka olisi käyttöä uudelleenkasaamisesssa ProjectX:ssä

Onko Toppyn leikkaustoiminto tuttua sulle? Sillä saa tallenteista pätkittyä turhaa tavaraa nopeasti ja helposti pois, joskaan ei kovin tarkasti.
Mainos
_
__

_
jorma32
Inactive
_
26. lokakuuta 2007 @ 18:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on taas aivan toisen tyyppinen ongelma: Haluan kääntää DVD:n .rec tiedostoksi siten että myös tekstityksen toimivan (ei haittaa vaikka olisi poltettuna kiinni kuvaankin).

Mulla on siis valmis DVD levyn sisältö, josta laitan pelkät .VOB tiedostot projectX:lle. ProjectX:llä teen .rec tiedoston joka toimii ihan ok, mutta siitä puuttuu tekstit. Onko kellään tietoa miten saisin nuo tekstitykset mukaan tohon .rec tiedostoon ?
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua antenniverkon digibokseista > ongelma projectx ja rec tiedostossa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy