User Käyttäjä Salasana  

lauantai 20.9.2025 / 19:27
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > koneen budjettipäivitys
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Koneen budjettipäivitys
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
tomoffin
Junior Member
_
20. syyskuuta 2007 @ 09:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt olisi tarkoituksena laittaa vähän uutta osaa koneeseen, mutta eihän opiskelijoilla tuota rahaa liiaksi ole. Täten kysyisinkin teiltä tietäjiltä millaista pakettia suosittelisitte.

Itse olin ajatellut prosessoriksi joko Athlon X20 6000+ tai Intel Core 2 Duo E6750? Kumpi näistä on pelikäytössä tehokkaampi ja tarjoavatko ne tällä hetkellä parasta hintalaatusuhdetta?

Mikäs sitten emolevyksi. En aio konetta kellotella, joten mikä olisi mahdollisimman halpa toimiva lankku joko AMD:lle tai Intelille?

Näytönohjaimeksi olin tuota X1950prota ajatellut kun puhuvat sen tarjoavan parhaan hintalaatu-suhteen. Onko todella näin?

Kiitokset jo etukäteen avustanne!
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
20. syyskuuta 2007 @ 09:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos E6750:aa ajattelit, niin joudut ostamaan:
Emon, MSI P35 Neo-F 95?
Prossun, E6750 180?
Muistit, ellei sulla ole jo DDR2:sia, 80?
Virtalähde, Chieftec 450W 45?
Näyttis, Asus/Club3d X1950Pro 150?

Eli semmoinen 550?...

Question everything
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > koneen budjettipäivitys

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy