User Käyttäjä Salasana  

torstai 22.5.2025 / 01:46
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > kannettavat tietokoneet > touchpad ei toimi kunnolla
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
touchpad ei toimi kunnolla
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
napula
Newbie
_
20. syyskuuta 2007 @ 14:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
minulla on acer 1363 jossa on xp,jonka touchpad toimii välillä normaalisti ja välillä sen tuplaklikkaus ei toimi mutta hiirikursori liikkuu ihan normaalisti,kun silloin klikkaa hiiren vasenta näppäintä se toimii kuin delete näppäin eli alkaa poistamaan valittua tiedostoa.olen ajanut eri vakoilu ja virustorjunta ohjelmistoja löytämättä parannusta ongelmaan.ongelman saa poistumaan tilapäisesti menemällä semmoiselle nettisivulle joka vaatii salasanan
whitea4
Suspended due to non-functional email address
_
21. syyskuuta 2007 @ 20:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Löytyiskö acerin sivuilta ajuripäivitystä?

Muistelisin mulla hiiren tehneen joskus niin että molemmat napit olivat ns. oikeita nappeja ja aina ponnahti se valikko joka tulee kakkospainikkeesta.. Sen ainakin täytyi olla ajuriongelma kun enää sitä ei ole ilmaantunut ja silloin joskus aika tiheäänkin..
Silloin siihen auttoi kun paineli molempia nappeja yhtaikaa pohjaan muutamia kertoja
Player00
Newbie
_
24. syyskuuta 2007 @ 10:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei! Mulla on myös ollut tuon synaptics touchpadin kanssa ongelmaa, se ei nimittäin reagoi enään mitenkään vaikka siinä liikuttaa sormea tai painaa nappeja. Kannettavana toimii Acer Ferrari 5005 WLMi ja käyttis on xp. Olisiko kellään neuvoja tähän ongelmaan? Kiitos jo etukäteen.
napula
Newbie
_
25. syyskuuta 2007 @ 18:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei auttanut ajuripäivitykset minun koneelle,kiitosvinkistä kuitenkin.playeri kokeile jos fn/f7 painallus auttais
Player00
Newbie
_
26. syyskuuta 2007 @ 05:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Auttoi heti tuo fn/f7 painaalus. Kiitos paljon!
branski
Newbie
_
26. syyskuuta 2007 @ 15:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
RAKASTAN TEITÄ!!! Mulla ollu kans ongelmana toi tuchpadi ku ei oo toiminu kahteen kuukauteen ja sitten painoin fn/F7 ja heti alko toimimaan! Meinasin jo huoltoon lähettää!

KIITOS!
z3nz3
Member

2 tuotearviota
_
14. tammikuuta 2008 @ 19:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mullakin rupes toimimaan tolla näppäimellä, en ollu ajatellu et tommosseesta pikku jutusta ois kiinni. ehin asentaa kaikki ajurikkin uusiks :D KIITOKSET!

Epox 4PDA3I Socket478
Celeron D 2,4Ghz @ 2,7Ghz
1798mb DDRram
HDDs: 320gb, 250gb
Sapphire x800gt 256mb @ 550/1080
420W Power
2x Asus MyCinema P7131Dual DVB-T

Nokia N80 + Kingston MiniSD 1gb
Member

1 tuotearvio
_
17. tammikuuta 2008 @ 14:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mullaki oli acerissa saman lainen juttu, olin joskus vahingossa kait sammuttanut touchbadin... Meinasin lähettää huoltoon, mutt onneks huomasin....
Mainos
_
__

_
owen67
Newbie
_
27. kesäkuuta 2008 @ 19:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos paljon.Nyt toimii myös mulla kun painoi fn/F7.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > kannettavat tietokoneet > touchpad ei toimi kunnolla

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy