User Käyttäjä Salasana  

tiistai 22.7.2025 / 23:41
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > swap magic v3.8
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Swap Magic v3.8
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
moneygun
Suspended due to non-functional email address
_
22. syyskuuta 2007 @ 11:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkäs on ongelma ton kanssa. Ensinnäkin mulla ei tule http://www.swapmagic3.com/ noista kolmesta ensimmäisestä kuvasta mitään. Tulee vaan joku ruutu missä on NORMAL , SPECIAL , SMBOOT , CHEATMENU. Eli mitä mun pitäis tehdä, että saan ton varmuuskopion toimimaan?

Sitten kun yritän USB-massamuista laitteen kanssa käynnistää niin tulee vaan musta ruutu?!

Jos joku ystävällinen henkilö voisi auttaa mhadollisimman nopeasti.

when everyone said you are finished.
You just say...
It´s not over until i win!
Senior Member

11 tuotearviota
_
22. syyskuuta 2007 @ 12:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse en ole pahemmin tuota usb:n kanssa kokeillut. Syy siihen että sinulle ei tule samanlaista kuvaa on se että sinulla on uudempi versio kuin mitä noissa kuvissa olevat on.

Mutta kuitenkin tuo on aika yksinkertainen käyttää ainakin normaaleissa varmuuskopioissa. Kaynnistät swap magicin vaihdat levyt painat normal ja valitset singnaalin (pal, degfault tai ntcs) ja pelaat.

PS:Muistikortti pitää olla kiinni.

EDIT: TYPO

Tietokone; Emo=Asus PRIME B450-PLUS, Prosessori=AMD Ryzen 7 2700X, Nayttis=Asus GTX 970 turbo, Muisti=16gb 3200Mhz DDR4, Kovalevytila=250gb SSD/15TB normaali.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. syyskuuta 2007 @ 12:42

moneygun
_
22. syyskuuta 2007 @ 12:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siihen tulee tuolla systeemillä vain se, että aseta ps2 levy asemaan ja niin päin pois. Ja mullahan on tuo paksu malli tosta ps2:sta.

Sitten toinen kysymys toimiiki ps2:ssa DVR-RW levyt?

EDIT:

Eli nyt sitten niille kaikille jotka eivät tiedä noista levyistä mitkä. Niin 95% varmuudella CD-R & DVD-R levyt toimivat

Eli nämä TUSKIN toimivat (itsellä oli vain ja ainoastaan levyistä kiinni.
CD+R/+-RW % DVD+R/+-RW.

Kiitos auttajille! Tämä asia ratkennut.

You just say...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. syyskuuta 2007 @ 13:40

lehtm38
Junior Member
_
22. syyskuuta 2007 @ 14:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin mullakaan ei rw levyt toimi ja suurimmassa osassa pleikkoja ei levyt toimi. Itselläni on uusi slim malli ja siinä + levytkin toimii yhtä hyvin kuin -. Tosta usb jutusta jos joku osais kertoa lisää olisin kiitollinen.
Senior Member

3 tuotearviota
_
23. syyskuuta 2007 @ 05:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä tuo + toimii vanhoissakin ihan siinä missä - levykin. Ja tietysti tarkoitan DVD levyjä. CD+ levyjä en ole koskaan nähnytkään.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 23. syyskuuta 2007 @ 08:36

moneygun
_
23. syyskuuta 2007 @ 17:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis homma on nyt niin, että ainakaan mulla EI TOIMI + dvd levyt olen nyt kokeillut polttaa kolme peliä niihin ja ei toimi, mutta TÄSMÄLLEEN samalla poltto tavalla poltin -levyille ja kas kummaa TOIMII

You just say...
Senior Member

3 tuotearviota
_
24. syyskuuta 2007 @ 13:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Uskon kyllä että sulla ei toimi. Kommentoin siksi että yleensä ottaen plussa toimii.
Senior Member
_
25. syyskuuta 2007 @ 10:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti moneygun:
Siis homma on nyt niin, että ainakaan mulla EI TOIMI + dvd levyt olen nyt kokeillut polttaa kolme peliä niihin ja ei toimi, mutta TÄSMÄLLEEN samalla poltto tavalla poltin -levyille ja kas kummaa TOIMII
Riippuu ihan konsolista toimiiko + levyt. Jopa samojen mallien välillä on eroja esim. kaverillani toimi tietty DVD+R levy, joka taas itselläni ei toiminut, vaikka sama SCPH-xxxxx malli on molemmilla.

Tuosta USB-massamuistilaitteesta käynnistämisestä. Mikäli yritit peliä käynnistää, niin tietääkseni image tiedostoa ei voi Swapillä käynnistää (korjatkaa, jos olen väärässä) vaan ko. image pitää "asentaa" erillisellä ohjelmalla USB-massamuistilaitteeseen.

Edit: Kirjoitusvirhe.

:.Phantomenium.:

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 25. syyskuuta 2007 @ 10:10

Oltsi92
Newbie
_
25. syyskuuta 2007 @ 18:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis kertokaahan vielä kertaalleen et miten tuo toimii. Kun itelläki se paksu malli ja kun käynnnistän sen sillä swap magic levyllä tulee se normal,special jne.. juttu. Sit valihen sen normalin ja pal kohan niin tulee booting disk ja vähän ajan päästä tulee se sama juttu kuin alussakin ja jos sitte vaihan levyt ja laitan normal ja pal niin tulee se disk error että laita oikea levy sisään. Eli mitä mun pitäis tehä?
lehtm38
Junior Member
_
26. syyskuuta 2007 @ 08:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Käynnistä swap magic ja odota että levy pysähtyy. Olet nyt Swap Magicin "päävalikossa". Ota sitten swappi pois ja laita tilalle peli mitä haluat pelata. Sitten valitse valikosta normal ja itse ainakin valitsen aina sen jälkeen default. Defaultilla kaikki on toiminu mulla. En tiedä sitä jos ei ole rgb kaapelia pitääkö ottaa pal tai ntsc että värit näkyvät? Nyt pitäisi peli käynnistyä jos se on oikein poltettu ja kone lukee levyä.

Kai sulla on joku systeemi Swapin lisäksi millä avaat kannen koneen sitä huomaamatta?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. syyskuuta 2007 @ 08:22

Oltsi92
Newbie
_
26. syyskuuta 2007 @ 13:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu suurkiitokset siulle. Pelit toimii kuin unelma!
Member

8 tuotearviota
_
4. lokakuuta 2007 @ 09:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla pitää laittaa swap cd ja sillä mustalla avata se luukku.
toimiiko pelkällä cd:lläkin?

Tietokone: Pöytäkone on pakettikone (Windows 7) ja kannettava on Acer Aspire 7520 (Windows Vista) | Kännykkä: Nokia C6-01 | Digiboksi: Topfield TF 5100PVRt | TV: Hitachi 32LD6600
Member
_
5. lokakuuta 2007 @ 13:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moro!
Täällä kun näkyy olevan noita tietäviä ihmisiä niin kertokaapa miten toi aseman etupaneeli lähtee pois rikkomatta mitään, että pystyy käyttämään sitä SlideToolia?

En oo uskaltanut käydä kikkailemaan vielä mtn ettei se hajoa, kun täälläkin tuntuu olevan asiasta enemmän ymmärtäviä ihmisiä.

AM2 Athlon X2 5000+ | 2Gt DDR2 533mhz | Asrock ALive NF6G | GeForce 8500GT 512Mt | WD 160Gt & LaCie 320Gt | BenQ 22" WS, T221WA
moneygun
_
6. lokakuuta 2007 @ 18:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siellä luukun kummassakin laidassa on sellaiset pienet klipsit. Niitä avaa HELVETIN varovasti. Itse hajotin toisen :)

You just say...
Senior Member
_
8. lokakuuta 2007 @ 08:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itselläni oli myös pieni ruuvi pitämässä kiinni kelkan etupaneelia klipsien lisäksi, joten kannattaa se tarkistaa ensin, ennen kuin alat repimään.

Jackvaan
_
11. lokakuuta 2007 @ 15:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tosta usb hommasta sen verran että sieltä pystyy käynnistämään vain homebrew ohjelmia joilla taas voi käynnistää esim pelejä ja kuunnella mp3 ja katsoa leffoja homma alkaa siitä että teet ensin sinne usb tikulles kansio jonka nimeät SWAPMAGIC ja laitat sinne niitä ohjelmias ohjelmien pääte pitää olla .elf ja nimeät ohjelmat SMBOOT0.ELF jne.. ohjelmat taas saat käyntiin kun laitat Swappi levyn sisään ja valitse SMBOOT niin aukeaa valikko jossa on SMBOOT0 SMBOOT1jne.. valitset ohjelman jonka haluat käynnistää ja homma toimii...
tuolta löydät ohjelmia oikeastaan kaikkeen mitä ps2:lla voi tehdä http://www.sksapps.com/index.php?page=ps2.html
seeker*
Junior Member

1 tuotearvio
_
17. lokakuuta 2007 @ 19:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuli itsekkin ostettua Swap Magic 3.8. Mulla on slim malli ja magic keys asennus meni muuten hyvin mutta saranan viereen tulevan osan asennus oli suhteellisen hankala. Lopulta noin puolen tunnin yrittämisen jälkeen sain paikoilleen jäi kyllä vähän vinoon ohjeeseen verrattuna mutta pääasia että toimii.

Asensin "Jackvaan" ohjeiden mukaan Kingstonin USB muistille SMS:n(Simple Media System) 2.4R1 -version. Playeri toimi hyvin eikä tarvi nyt turhaan levyjä vaihdella, että saa SMS:n päälle. Kiitos vaan ohjeista :)

On muuten loisto soitin tuo SMS nyt onnistuu kotiverkon verkkolevyltä divx/xvid tiedostojen katsominen ja tietysti myös MP3:set. Meni kylläkin 2-3 tuntia aikaa ennenkuin sain Verkkojaon(Samba) näkyyn SMS Playerin käyttöliittymässä.

Tietääkö muuten kukaan saako tuolla SMS:llä digikuvat(jpeg) auki? Kun testasin niin eivät näyttäneet avautuvan.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 17. lokakuuta 2007 @ 23:02

Tuliti
Newbie
_
30. maaliskuuta 2008 @ 01:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nonnih. Minullakin on nyt tämä kauan haaveiltu levy.

Omistan paksun mallin, joka sattuu vielä olemaan [V3] ja jolle ei ymmärtääkseni ole edes fliptoppia. Noh, ei se mitään. Varovaisena tyttönä irrotin etulevyn ilma suurempia ongelmia (se oli tosin vartin 10minuutin nitkutusta pikkupeljen ja parin miniminiruuvimeisselin kanssa). Sitten UNOHDIN laittaa sen ruuvin takaisin, enkä edes tajunnut koko juttua ennen kuin levyasema alkoi pitää kamalaa tärinää jä jäi oudosti vinoon ja jumiin. Pitkä tarina lyhyesti. Itkin, kiroilin ja keksin vasta 45minuutin tuskailun jälkeen tavan saada luukun mahdollisimman varovasti auki ja sellaisen metallitapin paikoilleen ja ruuvin kiinni. Olen siis nyt todella helpottunut, kun en rikkonutkaan konetta lopullisesti.

Nyt onkin sitten ongelma. Pääsin siihen valikkoon, vaihdoin levyn (joka on muuten aito, mutta väärän aluekoodin levy). Sitten painoin sieltä sen normal ja default. Noin sekunniksi välähti sellainen "booting disk" laatikkonen ja ruutu pimeni. Sitten ruutuun ilmestyy playstationin valikko tai siis se missä on muistikorttien ja sen levyn kuvake. Kun yritän napsauttaa sitä levyn kuvaketta levy asemassa alkaa kyllä pyöriä, mutta kuva vain palaa siihen playstation-valikkoon. Sama virsi toisen laillisen levyn kanssa. Osaisiko joku valaista minua mistä tämä voisi kiikastaa?

Ja kyllä, kokeilin sitä molemmilla swap magic levyillä (cd ja dvd) ja lisäksi olen kokeillut valita ntsc:n defaultin sijaan. Aina vain sama juttu.
Senior Member
_
30. maaliskuuta 2008 @ 14:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Teitkö levyn vaihdon näin:

1. Laitoit normaalisti Swap levyn sisään (Swap Magic-DVD bootattavaa DVD-pelilevyä varten/Swap Magic-CD bootattavaa CD-pelilevyä varten).
2. Annoit Swap Magicin ohjelmiston latautua ruutuun (alkuvalikko).
3. Aukaisit DVD-aseman SlideCardia käyttäen, niin että DVD-aseman aukaisu mekanismin tappi siirtyi ikäänkuin sivuun, jolloin aseman kelkka hiukan tulee ulospäin.
4. Vedit käsin varovasti DVD-aseman kelkan ulos.
5. Laitoit toisen aluekoodin pelilevyn DVD-aseman kelkkaan ja työnsit kelkan varovasti takaisin.
6. Käytit SlideCardia, niin että DVD-aseman aukaisumekanismin tappi siirtyy takaisin alkuperäiseen asentoon.
7. Valitsit valikosta boottaus "käskyt" (riippuen pelilevystä) ja painoit nappia.

Eli huomioi, että vaihtotoimenpiteen aikana et saa painaa PS2:en DVD-aseman aukaisunappia. Vain Swap Magic-levyn voit laittaa DVD-asemaan normaalisti aukaisunappia painamalla.

Mainos
_
__

_
Tuliti
Newbie
_
30. maaliskuuta 2008 @ 15:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu, juuri noin toimin. Vaihdoin levyn slide cardia käyttäen, mutta aina kun valitsen sieltä ne käskyt, siinä välähtää sellainen "booting disc, no cheats selected", ruutu pimenee ja se valikko ilmestyy jälleen.

EDIT: Sain sittenkin toimimaan. Jostain kumman syystä piti valita käskyistä 'normal':in sijasta 'special'. (En ymmärrä, mutta jos kerran toimii, niin... :P)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. maaliskuuta 2008 @ 16:23

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > swap magic v3.8

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy