Onko xBox 360 NHL 08 peliin olemassa jonkin näköistä stats collectoria?
Löysin tässä taannoin erään venäläisen sivuston, jossa ylläpitäjä oli näprännyt PC:n NHL 07 ja 08 varten tilastokeräimen, joka käynnistetään ennen peliä ja pelin ollessa käynnissä se ottaa talteen esmes kaikki harjoituspelien tilastot ja tallentaa ne excel muodossa.
Onko xBoxille olemassa jotakin vastaavaa sovellusta tms.
Itselläni ei ole boxia, joten en sen sielun elämää tunne yhtään.
Harkitsen tässä laatikon ostoa NHL -pelin takia, mutta ehdottomasti siihen pitää saada tuommonen tilastokeräin.
:S hommasin tossa eilen NHL 08.. Alotin dynastyn ja pelasin ekan ottelun, sen jälkeen seuraavaa ottelua ei pystyny enää pelaamaan ja olen yrittänyt joka paikasta kattoa mut en saa toimimaa :S oisko neuvoja? aika sekavasti kirjotin mut toivottavasti ees joku tajuu x)
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti zounssi: :S hommasin tossa eilen NHL 08.. Alotin dynastyn ja pelasin ekan ottelun, sen jälkeen seuraavaa ottelua ei pystyny enää pelaamaan ja olen yrittänyt joka paikasta kattoa mut en saa toimimaa :S oisko neuvoja? aika sekavasti kirjotin mut toivottavasti ees joku tajuu x)
Sun pitää mennä kalenteriin ja simuloida seuraavaan peliin asti :)
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti zounssi: :S hommasin tossa eilen NHL 08.. Alotin dynastyn ja pelasin ekan ottelun, sen jälkeen seuraavaa ottelua ei pystyny enää pelaamaan ja olen yrittänyt joka paikasta kattoa mut en saa toimimaa :S oisko neuvoja? aika sekavasti kirjotin mut toivottavasti ees joku tajuu x)
Sun pitää mennä kalenteriin ja simuloida seuraavaan peliin asti :)
ei vaikuta :( seuraavaa pelii ei pysty pelaamaan :( simuloimaan vaan :(