Eikö atin x1950prot ole tehokkaampia mutta niissä ei taida olla "hd rautatukea", eli tehot viedää suurimmaks osaks prossulta jne..? Saa korjata jos olen väärässä!
Auttakaa tietämätöntä ja kertokaa oma näkemyksenne gf6600 tilalle, ylläolevat näyttikset ovat vain omia ajatelmia...
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti AnttiLeh: Eikö atin x1950prot ole tehokkaampia mutta niissä ei taida olla "hd rautatukea", eli tehot viedää suurimmaks osaks prossulta jne..? Saa korjata jos olen väärässä!
Kyllä taitaa olla HDTV tuki ainaki oman näyttiksen paketissa lukee HDTV tuki vai tarkoitatko tuolla hd rautatuella juuri tuota HDTV vai HDCP via jotain ihan muuta :D
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti AnttiLeh: Eikö atin x1950prot ole tehokkaampia mutta niissä ei taida olla "hd rautatukea", eli tehot viedää suurimmaks osaks prossulta jne..? Saa korjata jos olen väärässä!
Kyllä taitaa olla HDTV tuki ainaki oman näyttiksen paketissa lukee HDTV tuki vai tarkoitatko tuolla hd rautatuella juuri tuota HDTV vai HDCP via jotain ihan muuta :D
Siis joo, tarkotin "hd rautatuella" -> hd-purkua, joten x1950:lla hd-purkuun käytetään lähes täysin prosessoria ja keskusmuistia.