User Käyttäjä Salasana  

torstai 26.12.2024 / 06:50
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > yleistä keskustelua digitaalisesta videosta > polttava dvd hintansa väärti??
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
polttava dvd hintansa väärti??
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
jussir
Suspended due to non-functional email address
_
11. marraskuuta 2003 @ 16:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen tässä pari kuukautta miettinyt, että ostaisinko polttavan dvd-aseman näihin erilaisiin polttohommeleihin. Kertokaa mielipiteitä ja ajatuksia aiheesta.
Ainakin seuraavat asiat askarruttavat minua:

1. divx to dvd; kannattaako, saako laadukkaampaa jälkeä kuin polttaisi sen svcd:ksi?

2. tv-kortti kaappaus dvd:lle; onko järkevää, jos ei ole mahdollista käyttää digitaalista korttia, vaan joutuu tyytymään analogi-kaappaukseen(koska asun kuopiossa ja täällä salataan kaikki digi-kanavat)

3. kun vedän näytönohjaismesta s-video- scart tsydemillä kuvan tv:lle saanko kuvan varmasti näkymään aina näissä minun tapauksissani dvd-tasoisena.

Pointtini on että saako kirjottavalla dvd-llä suurta lisäarvoa, kun arvostaa esim. laatua, ja toimintavarmuutta
Adder_78
_
11. marraskuuta 2003 @ 17:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
DVD -> DVDR niin sitten DVDRW asemasta on jotain hyötyä. :o)
jussir
_
12. marraskuuta 2003 @ 08:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tarkoitaako tämä että nuissa minun kysymissä tapauksissa ei dvr-rw asemasta ei ole hyötyä.

please kommentoikaa viisaammat.
Mainos
_
__

_
Adder_78
_
12. marraskuuta 2003 @ 09:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
1. divx to dvd; kannattaako, saako laadukkaampaa jälkeä kuin polttaisi sen svcd:ksi?
No ei kannata odottaa mitään huippulaatua. Noh laatu on toki katsojan silmistä kiinni. SVCD/CVD resot voisi olla parempia vaihtoehtoja DVDR:lle...
Quote:
2. tv-kortti kaappaus dvd:lle; onko järkevää, jos ei ole mahdollista käyttää digitaalista korttia, vaan joutuu tyytymään analogi-kaappaukseen(koska asun kuopiossa ja täällä salataan kaikki digi-kanavat)
No jos omistat ison kovalevyn niin siitä saa ihan kunnon jälkeäkin. Eka kaappaat jollain huffyuv/mjpeg (suht häviöttömiä codec:ja joten se pakattu materiaali tarvitsee useita gigoja tilaa) codecilla ja sitten pakkaat mihin muotoon haluat. Tai sitten voit ostaa sellaisen tv-kortin jossa on rauta mpeg2 pakkeri sisuksissa joten saat kaapattua suoraan mpeg2:seksi(suht hyvä laatu).

Quote:
3. kun vedän näytönohjaismesta s-video- scart tsydemillä kuvan tv:lle saanko kuvan varmasti näkymään aina näissä minun tapauksissani dvd-tasoisena.
Et saa. Parempi kuva tulisi DVD-soittimesta hyvin suojatulla RGB-scartilla. Tietskan TV-ulostuloista ei kauhean hyvää jälkeä saa pihalle. Paremman jäljen saisi jos vetäisit VGA -> scart, mutta siihen pitäis joko itse tehdä piiri tai sitten ostaa valmis laite jollain 70-80 eurolla.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > yleistä keskustelua digitaalisesta videosta > polttava dvd hintansa väärti??

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy