User Käyttäjä Salasana  

tiistai 19.8.2025 / 00:49
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > netware asiakaspalvelu ?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
NETWARE Asiakaspalvelu ?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
skuuppa
Junior Member
_
29. syyskuuta 2007 @ 15:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
yrittän saada win xp:n alotusta nopeaksi alotukseksi mutta valittaa että netware-asiakapalvelu on poistanut nopean aloituksen nopean aloituksen saa takaisin poistamalla netware:n ?????????????? MITEN ? ? ? ?

Skuuppa
RelsKa
Newbie
_
26. joulukuuta 2007 @ 16:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin, tämä sama ongelma on myös itselläni ja tahtoisin vastauksen.
luin tuon toisen aiheen jo läpi mutta sieltä ei löytynt vastausta.

En se minä ollut.
Member

1 tuotearvio
_
26. joulukuuta 2007 @ 18:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Menkää Ohjauspaneeli -> Verkkoyhteydet -> Lähiverkkoyhteys -> Ominaisuudet ja poistatte NetWare Asiakaspalvelun.

RelsKa
Newbie
_
26. joulukuuta 2007 @ 19:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti LolzZz:
Menkää Ohjauspaneeli -> Verkkoyhteydet -> Lähiverkkoyhteys -> Ominaisuudet ja poistatte NetWare Asiakaspalvelun.

Minulla on käytössä Langaton verkkoyhteys, eikä tuolta ominaisuuksista löytynyt tuommoista.

En se minä ollut.
Member

1 tuotearvio
_
26. joulukuuta 2007 @ 22:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No sitten kokeilet mennä langattoman yhteyden asetuksiin, kaverini sanoi että hänellä on langaton internet ja sama juttu tulee että ei voi vaihtaa sitä tervetuloa-ikkunaa.

RelsKa
Newbie
_
27. joulukuuta 2007 @ 12:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No sitten kokeilet mennä langattoman yhteyden asetuksiin, kaverini sanoi että hänellä on langaton internet ja sama juttu tulee että ei voi vaihtaa sitä tervetuloa-ikkunaa.

siis kokeilin nuo samat jutut tuolla langattomalla mutta mitään ei löytynyt.

En se minä ollut.
Member

1 tuotearvio
_
27. joulukuuta 2007 @ 22:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No sitten voi olla niin että sitä ei saa vaihdettua ollenkaan.

RelsKa
Newbie
_
27. joulukuuta 2007 @ 23:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No sitten voi olla niin että sitä ei saa vaihdettua ollenkaan.

Pakkohan se on saada? onko kellään "viisaammalla" tietoa?

En se minä ollut.
veerrra
Account closed as per user's own request
_
19. helmikuuta 2008 @ 21:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nii mulla sama homma. menin noihin mihi käskettiin mutta en löytäny sieltä ku tälläsen: Client Service for NetWare. Nii toiko mun sit pitäis poistaa? ja sitku jos painan että: poista asennus tulee tällänen: Osan asennuksen poistaminen poistaa sen kaikista verkkyhteyksistä. Nii ja mitähän se niinku sit meinaaa? :o
Senior Member
_
19. helmikuuta 2008 @ 21:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No poistamistahan se meinaa. Miksiköhän koneelle on sellainen netware ilmestynyt? Ei sen pitäisi mitenkään asentamatta sinne joutua.

--afterwin-- ihmettelee afterdawnin hiekkalaatikko meininkiä -- tämä on meidän oma hiekkalaatikko jossa on vain ja ainoastaan yksi oikea mielipide ja jonne ei muita mielipiteitä ja näkemyksiä mahdu --
Member

1 tuotearvio
_
19. helmikuuta 2008 @ 21:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Nii mulla sama homma. menin noihin mihi käskettiin mutta en löytäny sieltä ku tälläsen: Client Service for NetWare. Nii toiko mun sit pitäis poistaa? ja sitku jos painan että: poista asennus tulee tällänen: Osan asennuksen poistaminen poistaa sen kaikista verkkyhteyksistä. Nii ja mitähän se niinku sit meinaaa? :o
Noin se muistaakseni meni että annat sen poistaa kaikista yhteyksistä. Ainakin kaverin luona onnistui sillä poistamisella.

EDIT:
Lainaus:
Miksiköhän koneelle on sellainen netware ilmestynyt? Ei sen pitäisi mitenkään asentamatta sinne joutua
Niimpä, onko joku ohjelma tullut asennettua missä se netware on ollut mukana?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. helmikuuta 2008 @ 23:10

veerrra
Account closed as per user's own request
_
20. helmikuuta 2008 @ 15:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Noin se muistaakseni meni että annat sen poistaa kaikista yhteyksistä. Ainakin kaverin luona onnistui sillä poistamisella.

EDIT:
Lainaus:
Miksiköhän koneelle on sellainen netware ilmestynyt? Ei sen

pitäisi mitenkään asentamatta sinne joutua
Niimpä, onko joku ohjelma tullut asennettua missä se netware on ollut mukana?

nyt toimii!! kiitti avusta!;)
Member

1 tuotearvio
_
20. helmikuuta 2008 @ 16:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eipä kestä :D Hyvä että toimii.

Mainos
_
__

_
W.A.R.
Member

2 tuotearviota
_
16. huhtikuuta 2010 @ 08:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla samaa ongelmaa, tein kuten neuvottiin, mut mikään ei muuttunut, joten missähän on vika?!:o

LIFE IS WHAT HAPPENS TO YOU WHILE YOURE BUSY MAKING OTHER PLANS.
-John Lennon-
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > netware asiakaspalvelu ?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy