User Käyttäjä Salasana  

perjantai 19.9.2025 / 10:55
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > tulosteen skaalaus
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Tulosteen skaalaus
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
pyhsa
Suspended due to non-functional email address
_
30. syyskuuta 2007 @ 06:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen suunnitellut piirroksen (Logon) Jpg muotoon. Kuvan ulkomitat ovat 600x600.

!! Eli ongelmaani !!

Milläköhän ohjelmalla voisin scaalata tulosteen itse kuvaa muokkaamatta 2,5 x 2,5 cm. kokoiseksi Paperille tulostettaessa, niin ettei kuva kärsisi / Vääristyisi.

Ja jos olisi mahdollista, että samaisessa ohjelmassa olisi mahdollista tulostaa arkille, samaa kuvaa riveissä, koko arkin verran, ettei tarvitse tuhlata paperia 2,5 cm. takia.
pyhsa
Suspended due to non-functional email address
_
30. syyskuuta 2007 @ 06:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli 600x600 Pixeliä (Kuvapistettä)
redzen
Member

1 tuotearvio
_
30. syyskuuta 2007 @ 07:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eiköhän se ole niin, että mitään peruskuvatiedostoa (jpeg yms...) ei voi skaalata niin ettei kuva kärsisi.

Toi kuvien skaalaus kysytyllä tavalla vaatii vektorigrafiikkaa.

Itse olen käyttänyt tuossa Wikipedian linkistäkin löytyvää Inkscapea. Varsin toimiva avoimen lähdekoodin ohjelma.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > tulosteen skaalaus

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy