Joko on joku kerennyt kyseisen pelin hankkimaan. Kiinnostaisi tietää onko hintansa väärti?
- mitä formaatteja osaa näyttää (Divx, Xvid,....)?
- Miten toimii tuo ethernet, Tuleeko mukana jokin ohjelma, jolla saadaan kiinni PC:lle?
- Onko isompia murheita?
Lainaus:- mitä formaatteja osaa näyttää (Divx, Xvid,....)?
- Miten toimii tuo ethernet, Tuleeko mukana jokin ohjelma, jolla saadaan kiinni PC:lle?
- Onko isompia murheita?
En sinnäkin se näyttää kaikki formaatit, koska sen ei itse tarvitse pyörittää niitä, koska PC:lle voi ladata VLC playerin, joka osaa toistaa paljon formaatteja ja maximum T-8000 tukee VLC:tä voit toki muillakin ohjelmilla pyörittää niitä, mutta VLC:llä ainakin.Meinaan maximum T-8000 osaa kans näyttää sen mitä voit pyörittää PC:llä kunhan muistaa lähettää sen ohjelman maximumiin.
Eternettiin tulee oma ohjelmansa mukana tosin mun paketissa ei ollut sitä kyseistä CD:tä, jossa on eternet ohjelma on sen sijaan paketissa oli lappu, että ne ei ollu ehtiny pakata sitä CD:tä, sinne pakettiin, mutta se tuli myöhemmin postissa.
Maximum T-8000:sa on yksi murhe se meinaan ainakin mulla sekos päivityksen jälkeen siitä se on kyllä fiksu laite, että se kysyy aina kaikkea ennen kuin tekee mitään.