User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 2.6.2024 / 11:50
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > miten imuroida ps2:n pelejä dc++:lla??
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
miten imuroida ps2:n pelejä dc++:lla??
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
aleksi03
Newbie
_
12. marraskuuta 2003 @ 14:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mistä tiedän mikä on ps2:n peli jos kirjoitan hakusanaksi vaikka colin mcrae 3?? onko joku tietty tiedostopääte mikä on vaan ps2:lle?? suurin osa on pc:lle, mut mitkä niistä on ps2:lle?? oon ihan oikeesti aika taukki, mut en vaan tiedä..
m77
Member
_
12. marraskuuta 2003 @ 15:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
oon ihan oikeesti aika taukki, mut en vaan tiedä..
Niinpä, alotapa toi oma waretuksesi vaikkapa lukemalla afterdawnin foorumin säännöt...
Member
_
12. marraskuuta 2003 @ 18:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voihan LOL!
Käy kaupasta hakemassa niin saat mitä tarvitset. Kyllä sedät siellä auttavat. ;)
Mainos
_
__
 
_
Fidelaar
Senior Member
_
12. marraskuuta 2003 @ 18:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Uskomatonta, miten jatkuvasti aina silloin tällöin tulee näitä "kopsatkaa pelinne mulle" viestejä...
nettihän on softaa täynnä, ja jokainen voi ne sieltä löytää, vaan jokainen tekee sitä omalla vastuullaan... paitsi isukin tai jonkun muun konetta käyttävät alaikäiset.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > miten imuroida ps2:n pelejä dc++:lla??
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy