User Käyttäjä Salasana  

torstai 14.11.2024 / 05:20
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua pc:n digikorteista > titokoneen kytkeminen telkkariin
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Titokoneen kytkeminen telkkariin
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Leeposeta
Junior Member
_
2. lokakuuta 2007 @ 02:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on tämmöinen höhlä ongelma. Olen yrittänyt kytkeä tietokonettani TV:hen, että sais katsella kiintolevylle TV-kortilla tallennettua ensin suoraan ja päättää sitten, taltioiko DVD:lle vai no. Kokeiltu on kahta eri näytönohjainta ja kahta eri TV:tä. 5 metrin komposiittivideojohto näytönohjaimesta ja äänet äänikortista stereovahvariin. Nykyinen TV on Philips 21PT1557. On kokeiltu sekä etupaneelin keltaista RCA:ta että scart-sovittimella. Ei vaan näy. Jääkö muuta vaihtoehtoa kuin että tuo kaupasta ostettu 5 metrin videojohto olis viallinen? Lienee harvinaista? Sitä en vielä ole jaksanu kokeilla, et kantais koneen TV:n viereen tai päin vastoin ja testais lyhyemmällä piuhalla. Edellisellä töllöllä sen kuitenkin tein, mutta kuva näkyi ensin vähän pätkittäin, ja siihen loppui.

Omituinen tilanne mielestäni, kun olen väsännyt lukuisia koneita muille, ja poikkeuksetta ovat näkyneet TV:stä. Mulla on nyt tässä omassa Core 2 Duo 4300, 1GB, Gainward Geforce 4, mistä valitsin pienimmän, 800x600-tarkkuuden.
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua pc:n digikorteista > titokoneen kytkeminen telkkariin

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy