User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 9.3.2025 / 16:18
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > zyxel p-660h-d1 ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Zyxel P-660H-D1 ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Jasikka
Newbie
_
3. lokakuuta 2007 @ 12:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ostin kyseisen modeemin ja koko sen olemassa olo on ollut takkuinen. Laite on ollut huollettavana jo kaksi kertaa. Modeemi ei löydä ADSL linjaa ja jos löytää niin siihen menee non 30 min- 5 tuntia. Nyt kuitenkin linja löytyi, mutta en pääse nettiin. Missäköhän on vika? Minulla on soneran 8/1Mt liittymä. Asetukset pitäisi olla oikein.
matti84
Newbie
_
13. lokakuuta 2007 @ 12:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eikai se pahaa tee jos resetoit kok purkin...reset nappulaa kynällä tms 10 sek pohjassa kunnes valot alkavat vilkkuun.

Mulla välillä samantyyppistä ongelmaa. On lähtenyt skulaan kun oon sammuttanut sen vähäks aikaa ja sit takas päälle!
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > zyxel p-660h-d1 ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy