User Käyttäjä Salasana  

perjantai 3.10.2025 / 09:28
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > boottaava usb-tikku
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Boottaava USB-tikku
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
palsu
Junior Member
_
5. lokakuuta 2007 @ 14:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen nyt 3 päivää yrittänyt etsiä ratkaisua siihen että saisin usb tikkuni buuttaamaan.Eli esim. virus scanneri tai UBCD tikulle mistä sen voisi buutata eri koneissa ettei tarvitse käyttää cd levyä.Olen koittanut BartPE (en osaa),FlashBoot (en osaa).Miten siis saada buuttaava tikku ja miten laittaa sinne eri ohjelmia?
Olen todella onneissani jos joku viitsii selvittää tämän minulle. :)
Kiitoksia jo etukäteen. :)
AfterDawn Addict

4 tuotearviota
_
6. lokakuuta 2007 @ 06:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tässä linkissä lisää vaihtoehtoja.. http://www.bootdisk.com/pendrive.htm

Share, Share and Share..

http://portal.tuffnet.org/ <-Tuffs Forum
palsu
Junior Member
_
6. lokakuuta 2007 @ 22:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
en vaan osaa. :)
olen lukenut kaikki mahdolliset palstat ja yrittänyt ja tuhonnut monia cd levyjä.....ei ei vaan toimi.....tarvitsen buuttaavan tikun tai cd:een missä on jonkinlainen virus skanneri... yhyyyyy... :)
ei osaaaaaa...... apuaaaaa.....onhan tossa toi UBCD mutta miten siihen saa ne tunnisteet päivitettyä.f-securekaan ei tarjoa rescue cd:eetä.

helppiä....... :)
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > boottaava usb-tikku

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy